Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Enig med mye av det som blir sagt her. Hadde selv et sykelig søtsug et halvt års tid, la på meg 3 kg pga det!!! Det enste som har nyttet for min del er totalt avholdenhet, vet det er knallhardt, men tenk på bikinien så går det bedre :)

Videoannonse
Annonse
Gjest Thalassa
Skrevet

i vinter har jeg hatt veldig søtsug, men nå i vår har det forsvunnet av en eller annen grunn.

Har begynt å sykle, litt hver dag. Spiser salater til lunsj istedenfor brødskiver, og har kuttet ut brus og saft og drikker nå bare vann, farris og light saft +juice. Tror det er disse tingene som har nesten fjernet mitt søtsug.

Når jeg sier nesten, så har jeg merket at hvis jeg kjenner jeg har lyst på noe snakcs så har jeg egentlig bare vært sulten eller tørst, og da prøver jeg spise en frukt eller drikke litt isteden og det funker som regel.

Men tror først og fremst det er dette med syklingen som har satt fart på ett eller annet i kroppen.

Skrevet

Jeg har hørt at det hjelper å lukte oppi en boks med vaniljesukker når man får søtsug...men det funker ikke på meg, men det er kanskje verdt å prøve.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...