pattypage Skrevet 20 timer siden #1 Skrevet 20 timer siden Jeg og dama ønsker å utforske med en jente til. Vi er i starten av 20 årene og leter etter noen rundt vår alder. Iallefall under 30. Jeg vil selv si vi er begge ganske attraktive, hun slank og jeg trent. Så utseende er ikke det største problemet. Lurte på om noen har tips til hvor man kan komme i kontakt med noen i vår aldersgruppe? Den åpenbare løsningen er å gå på byen å få henne til å flirte med jenter, men hun er veldig sjenert og ønsker å starte rolig. Jeg ønsker heller ikke å virke som han "ekle fyren" som går på alle. Eller kaste bort tiden til jenter som leter etter kjærlighet. Vi prøver oss litt på Nakentid.no, men jeg ser det er få av vår aldersgruppe der. Noen forslag/erfaring? Takk på forhånd
AnonymBruker Skrevet 19 timer siden #2 Skrevet 19 timer siden Ha ha, nice try! 😅 Ingen under 60 skriver "flirte". Anonymkode: 379a7...0a6 2
pattypage Skrevet 8 timer siden Forfatter #3 Skrevet 8 timer siden AnonymBruker skrev (11 timer siden): Ha ha, nice try! 😅 Ingen under 60 skriver "flirte". Anonymkode: 379a7...0a6 Teit kommentar... Hadde vi vært 60+ så hadde vi jo heller spurt om hvor man finne de som er interessert i det🤦🏼♂️
AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #4 Skrevet 8 timer siden AnonymBruker skrev (11 timer siden): Ha ha, nice try! 😅 Ingen under 60 skriver "flirte". Anonymkode: 379a7...0a6 Snøft! Jeg er 62 år og skriver heller ikke «flirte». Du må nok opp i 70-80 årene, tenk! 😒 Anonymkode: 49603...7fd
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #5 Skrevet 7 timer siden Forstår det er ditt ønske siden MFF og ikke MMF. Anonymkode: 4c751...5e0 3
Macro Skrevet 2 timer siden #6 Skrevet 2 timer siden Hun er for sjenert til å flørte på byen men å ligge med en random går bra..? 1
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #7 Skrevet 2 timer siden AnonymBruker skrev (5 timer siden): Forstår det er ditt ønske siden MFF og ikke MMF. Anonymkode: 4c751...5e0 Jenter har lettere for å bli med på MFF enn gutter har for å bli med på MMF. Jenter kliner jo med venninnene sine for moro skyld. Det er ikke så sykt å anta at hun også har lyst. Anonymkode: 97976...d40
Pippi Lotta Skrevet 2 timer siden #8 Skrevet 2 timer siden (endret) AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Jenter har lettere for å bli med på MFF enn gutter har for å bli med på MMF. Jenter kliner jo med venninnene sine for moro skyld. Det er ikke så sykt å anta at hun også har lyst. Anonymkode: 97976...d40 Hæ? Lettere å finne ekstra kvinne en mann til trekant? Det har jeg aldri hørt før. Finnes selfølgelig enhjørninger, men det er vel en grun til at de kalles nettopp enhjørninger! Når han letter etter en 18 år gammel enhjøning, blir hun nok ikke enklere å finne. Menn derimot er somregel mer åpne for slike ting. Er veldig stor forskjel på å kyse ei vennie, og å ha sex med to fremede menesker. Jeg tror du må senke alderskravet TS og inse at det finnes veldig mange menn som ønsker det samme som deg, og ekstremt få kvinner som er intresert. Endret 2 timer siden av Pippi Lotta 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå