pattypage Skrevet 4. juni #1 Skrevet 4. juni (endret) Jeg og dama ønsker å utforske med en jente til. Vi er i starten av 20 årene og leter etter noen rundt vår alder. Iallefall under 30. Jeg vil selv si vi er begge ganske attraktive, hun slank og jeg trent. Så utseende er ikke det største problemet. Lurte på om noen har tips til hvor man kan komme i kontakt med noen i vår aldersgruppe? Den åpenbare løsningen er å gå på byen å få henne til å flirte med jenter, men hun er veldig sjenert og ønsker å starte rolig. Jeg ønsker heller ikke å virke som han "ekle fyren" som går på alle. Eller kaste bort tiden til jenter som leter etter kjærlighet. Vi prøver oss litt på Nakentid.no, men jeg ser det er få av vår aldersgruppe der. Noen forslag/erfaring? Takk på forhånd //Edit: Takk til de med hjelpsomme tilbakemeldinger. Fortsett gjerne å komme med de! Til resten: Nei vi er ikke 60+🤦🏼♂️ Nei, dette er ikke noe jeg tvinger på ho. Var faktisk ho som nevnte det først, men siden ho er sjenert så har ho bedt meg stå for "logistikk". Det at ho er sjenert betyr ikke at ho ikke ønsker å utforske å prøve nye ting, men at ho trenger trygge rammer og starte litt rolig. Endret 10. juni av pattypage Tillegg og tilbakemelding
AnonymBruker Skrevet 4. juni #2 Skrevet 4. juni Ha ha, nice try! 😅 Ingen under 60 skriver "flirte". Anonymkode: 379a7...0a6 5 2
pattypage Skrevet 5. juni Forfatter #3 Skrevet 5. juni AnonymBruker skrev (11 timer siden): Ha ha, nice try! 😅 Ingen under 60 skriver "flirte". Anonymkode: 379a7...0a6 Teit kommentar... Hadde vi vært 60+ så hadde vi jo heller spurt om hvor man finne de som er interessert i det🤦🏼♂️ 1
AnonymBruker Skrevet 5. juni #4 Skrevet 5. juni AnonymBruker skrev (11 timer siden): Ha ha, nice try! 😅 Ingen under 60 skriver "flirte". Anonymkode: 379a7...0a6 Snøft! Jeg er 62 år og skriver heller ikke «flirte». Du må nok opp i 70-80 årene, tenk! 😒 Anonymkode: 49603...7fd 1
AnonymBruker Skrevet 5. juni #5 Skrevet 5. juni Forstår det er ditt ønske siden MFF og ikke MMF. Anonymkode: 4c751...5e0 6 1
Macro Skrevet 5. juni #6 Skrevet 5. juni Hun er for sjenert til å flørte på byen men å ligge med en random går bra..? 6 2
AnonymBruker Skrevet 5. juni #7 Skrevet 5. juni AnonymBruker skrev (5 timer siden): Forstår det er ditt ønske siden MFF og ikke MMF. Anonymkode: 4c751...5e0 Jenter har lettere for å bli med på MFF enn gutter har for å bli med på MMF. Jenter kliner jo med venninnene sine for moro skyld. Det er ikke så sykt å anta at hun også har lyst. Anonymkode: 97976...d40
Pippi Lotta Skrevet 5. juni #8 Skrevet 5. juni (endret) AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Jenter har lettere for å bli med på MFF enn gutter har for å bli med på MMF. Jenter kliner jo med venninnene sine for moro skyld. Det er ikke så sykt å anta at hun også har lyst. Anonymkode: 97976...d40 Hæ? Lettere å finne ekstra kvinne en mann til trekant? Det har jeg aldri hørt før. Finnes selfølgelig enhjørninger, men det er vel en grun til at de kalles nettopp enhjørninger! Når han letter etter en 18 år gammel enhjøning, blir hun nok ikke enklere å finne. Menn derimot er somregel mer åpne for slike ting. Er veldig stor forskjel på å kyse ei vennie, og å ha sex med to fremede menesker. Jeg tror du må senke alderskravet TS og inse at det finnes veldig mange menn som ønsker det samme som deg, og ekstremt få kvinner som er intresert. Endret 5. juni av Pippi Lotta 7
AnonymBruker Skrevet 5. juni #9 Skrevet 5. juni AnonymBruker skrev (3 timer siden): Jenter har lettere for å bli med på MFF enn gutter har for å bli med på MMF. Jenter kliner jo med venninnene sine for moro skyld. Det er ikke så sykt å anta at hun også har lyst. Anonymkode: 97976...d40 Høres ut som noe min eks kunne lire av seg. ( "Har du ikke noen løsslupne venninner som kunne ha tenkt seg MFF? Siden jeg har lest at damen egentlig er bifile, så vet jeg at du tenner på det") Anonymkode: 4c751...5e0 3 1
AnonymBruker Skrevet 5. juni #10 Skrevet 5. juni Ønsker begge dette TS? Eller er det noe du presser på henne? Ikke så lett å finne en enhjørning som @Pippi Lotta skrev. I hvertfall ikke hvis du er pådriveren og kjæresten din ser underkuet (pga at hun er sjenert) ut i bakgrunnen. Anonymkode: 6ae31...cba 1 2
AnonymBruker Skrevet 5. juni #11 Skrevet 5. juni AnonymBruker skrev (3 timer siden): Høres ut som noe min eks kunne lire av seg. ( "Har du ikke noen løsslupne venninner som kunne ha tenkt seg MFF? Siden jeg har lest at damen egentlig er bifile, så vet jeg at du tenner på det") Anonymkode: 4c751...5e0 Eksen min også, og det er grunnen til at han er eksen min. Hans store drøm var, og jeg tipper er, trekant med to damer. Han snek dette inn i samtaler så ofte han kunne. Jeg er også hun sjenerte som en periode tenkte at jeg skulle gå med på det for hans del. Det er heldigvis nesten umulig å få med en dame til. En mann til derimot finner dere iløpet av en kveldsstund. La heller dama di få kose seg med deg og en deilig kar til. Du kan ligge under og slikke henne mens han andre karen knuller henne bakfra. Anonymkode: 325c3...a2a 8
AprilLudgate Skrevet 5. juni #12 Skrevet 5. juni Vent noen år med denne. Hun er sjenert, og du VIL bli den ekle fyren. 3 2
AnonymBruker Skrevet 6. juni #13 Skrevet 6. juni pattypage skrev (På 4.6.2026 den 20.35): Jeg og dama ønsker å utforske med en jente til. Vi er i starten av 20 årene og leter etter noen rundt vår alder. Iallefall under 30. Jeg vil selv si vi er begge ganske attraktive, hun slank og jeg trent. Så utseende er ikke det største problemet. Lurte på om noen har tips til hvor man kan komme i kontakt med noen i vår aldersgruppe? Hvis dette er sant, så bør dere lett klare å få matchs på datingapper som Tinder. Hvis ikke overvurderer du eget utseende. pattypage skrev (På 4.6.2026 den 20.35): Den åpenbare løsningen er å gå på byen å få henne til å flirte med jenter, men hun er veldig sjenert og ønsker å starte rolig. Jeg ønsker heller ikke å virke som han "ekle fyren" som går på alle. Eller kaste bort tiden til jenter som leter etter kjærlighet. Dette er ikke «den åpenbare løsningen». Dere bør gå sammen, hvis ikke risikerer kjæresten din å flørte med lesbiske kvinner som ikke vil ha noe som helst å gjør med deg – og da blir du fort den ekle, creepy fyren. Anonymkode: de917...d82 2
Snok1 Skrevet 6. juni #14 Skrevet 6. juni Jeg har sett andre anbefale SpicyMatch, men har ingen egen erfaring.
AnonymBruker Skrevet 6. juni #15 Skrevet 6. juni Snok1 skrev (3 timer siden): Jeg har sett andre anbefale SpicyMatch, men har ingen egen erfaring. Gjorde et kjapt søk på single kvinner under 30, som vil møte par. Det var bare 20 på landsbasis. Par som vil møte par, er 80+, med begge under 30 år. Å møte andre par, kan gi mange hyggelige opplevelser. Kanskje dukker denne dama opp underveis også. Anonymkode: 97f28...fea 1
AnonymBruker Skrevet 6. juni #16 Skrevet 6. juni Snok1 skrev (5 timer siden): Jeg har sett andre anbefale SpicyMatch, men har ingen egen erfaring. Jeg er en enhjørning med erfaring fra SpicyMatch🦄 Det er nok den arenaen dere har størst sjangs og den er mye mer seriøs enn NT. Men veldig viktig at dere faktisk er enig om å gjøre dette SAMMEN! Det vil skinne igjennom om ikke. Anonymkode: e7b32...df2 1 1
Even Tuell Skrevet 6. juni #17 Skrevet 6. juni AnonymBruker skrev (På 5.6.2026 den 14.13): Jenter har lettere for å bli med på MFF enn gutter har for å bli med på MMF. Jenter kliner jo med venninnene sine for moro skyld. Det er ikke så sykt å anta at hun også har lyst. Anonymkode: 97976...d40 "Offisielt" skulle man nok tro det, men det er milevis fra å kline litt med ei venninne i fylla eller på fest, til å faktisk ønske å ha trekant med et annet par. Menn derimot vil "offisielt" ikke engang vurdere å være i samme rom som en annen penis. Og gud forby en naken en. Er man i samme rom som en naken penis er man vissnok definitivt gjennomført mega-homo. For ikke å snakke om å la dama ha sex med en annen mann. Da er man ikke bare homo, men en veik homo. ... uoffisielt derimot vil nok ganske så mange flere menn enn kvinner, gripe sjansen til å få seg noe. Det sitter riktignok litt inne å bli med et par, men sjansen er nok langt større å bli med likevel. Høl er som vi alle vet ... høl. /s for de som lurte 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå