AnonymBruker Skrevet 4. juni #1 Skrevet 4. juni Jeg har en Miele Complete C3 Black Diamond EcoLine. Jeg lurer på om den har et vaskbart filter, eller om det må byttes. Er det noe annet enn filter og støvsugerpose som må byttes eller vaskes? Nettop flytta for meg selv så er ikke så god på dette område. Spurte Chatgpt også den sier at det finnes motorfilter også. Men jeg vet ikke hvor den sitter Anonymkode: 4bade...a1b
AnonymBruker Skrevet 4. juni #2 Skrevet 4. juni Du mangler et hepa-filter som skal ligge over det rutenettet i toppen av det andre bildet. Hepa-filteret er rektangulært. Søk opp Miele Complete C3 Hepa, så finner du det. Og så må du vippe ned det blå lokket som sitter inni der støvsugerposen er. Der er det et tynt filter du kan ta ut. Ser det er fullt av støv der på andre bildet. Dette kan du bytte, men du kan også bare rense det ved å banke løst støv og evt. skylle. Det blir ikke perfekt støvfritt, men godt nok. (Så lenge du ikke har astma/allergi el.l.) Anonymkode: c0c0d...696 2
AnonymBruker Skrevet 5. juni #3 Skrevet 5. juni AnonymBruker skrev (12 timer siden): Du mangler et hepa-filter som skal ligge over det rutenettet i toppen av det andre bildet. Hepa-filteret er rektangulært. Søk opp Miele Complete C3 Hepa, så finner du det. Og så må du vippe ned det blå lokket som sitter inni der støvsugerposen er. Der er det et tynt filter du kan ta ut. Ser det er fullt av støv der på andre bildet. Dette kan du bytte, men du kan også bare rense det ved å banke løst støv og evt. skylle. Det blir ikke perfekt støvfritt, men godt nok. (Så lenge du ikke har astma/allergi el.l.) Anonymkode: c0c0d...696 Oi var ikke klar over at det skulle være et hepafilter også🥲😔 har jeg ødelagt støvsugeren nå??? Har brukt den sånn i noen måneder 🤕 Ts Anonymkode: 4bade...a1b
AnonymBruker Skrevet 5. juni #4 Skrevet 5. juni AnonymBruker skrev (5 timer siden): Oi var ikke klar over at det skulle være et hepafilter også🥲😔 har jeg ødelagt støvsugeren nå??? Har brukt den sånn i noen måneder 🤕 Ts Anonymkode: 4bade...a1b Det hepafilteret er kun "ekstrabonus", så null problem. Hvis du velger å anskaffe det så anbefaler jeg å sjekke power.no (i nettbutikken deres). Jeg bestilte et par til vår Miele for et par måneder siden, og av en eller annen grunn var Power mye billigere enn andre steder. Betalte 279,- per stk. Anonymkode: 3f78d...e19
AnonymBruker Skrevet 5. juni #5 Skrevet 5. juni Når jeg kjøper poser til min miele støvsuger (litt annen modell), så følger det med filtere. Disse skal da byttes hver gang en ny pakke med poser åpnes. De kan klippes til. Det skjer nok ikke noe skummelt uten filter, bare at mye skit blåses ut igjen. Anonymkode: b26c3...a29 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå