AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #1 Skrevet 2 timer siden Og sier ting som "vi står i dette sammen" og "jeg vil bære børen sammen med deg". Det er jo godt ment, men jeg blir ganske frustrert: hun omstiller seg det sekundet jeg går ut døra, jeg lever videre med min historie og mine traumer hvert minutt av dagen. Det er nesten så jeg får lyst til å si det til henne, men det blir kanskje dårlig mottatt? Anonymkode: a7c7a...9f7 1
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #3 Skrevet 2 timer siden Jeg synes det er noe du kan ta opp. Trenger ikke å gjøre det så dramatisk heller, bare si "når du sier sånne ting så føler jeg at...". Mange opplever det som befriende at behandleren sier sånne ting så det er nok derfor hun sier det, men hvis det har motsatt effekt hos deg er det noe hun bør få vite så hun ikke gjør det mer. Det er ikke for hennes del hun sier det så derfor tviler jeg på at det blir dårlig mottatt. Så lenge du er saklig da. Anonymkode: 834be...83c 2
Daria Skrevet 2 timer siden #4 Skrevet 2 timer siden Ta opp alt du føler ikke virker for deg - en god terapeut vil sette pris på tilbakemeldinger (og vil nok være uenig i at hun omstillinger det øyeblikket du er ute av døren; det kan også være verdt å snakke om).
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #5 Skrevet 2 timer siden Jeg tror det er bra å fortelle at du blir frustrert av det. Så kan dere snakke om det også, hvorfor du blir det. Jeg kan på en måte forstå hvordan du tenker, tror jeg, men jeg tror også du kan ha nytte av å stole på at du har psykologen på lag med deg i kampen om å få det bedre i livet Masse lykke til! Anonymkode: 0adce...ebd
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #6 Skrevet 2 timer siden Allianse? Er du hårsår og overtolker? Kanskje vrir litt på ordene? Anonymkode: b29ae...7fa 2 1
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #7 Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (55 minutter siden): Og sier ting som "vi står i dette sammen" og "jeg vil bære børen sammen med deg". Det er jo godt ment, men jeg blir ganske frustrert: hun omstiller seg det sekundet jeg går ut døra, jeg lever videre med min historie og mine traumer hvert minutt av dagen. Det er nesten så jeg får lyst til å si det til henne, men det blir kanskje dårlig mottatt? Anonymkode: a7c7a...9f7 Hvorfor kan du ikke snakke med henne om hvordan det føles for deg Anonymkode: 037ba...882
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå