Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hva tenker dere om den? Har fått med meg litt, men Rune Fardal er vel ikke akkurat en pålitelig kilde..

• Nyttig 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det jeg ikke forstår hvordan kan de være i forsterhjem til sin egen biologiske far???  Trodde ikke det var lov jeg. 

• Nyttig 1
Skrevet
GrønnNellik68 skrev (20 timer siden):

Det jeg ikke forstår hvordan kan de være i forsterhjem til sin egen biologiske far???  Trodde ikke det var lov jeg. 

Da er det vel ikke fosterhjem men hjem? Reagerte på det samme. Men da får vel faren lønn for å ta vare på egne barn, merkelig.

Skrevet

Man blir ikke varetektsfengslet uten at det er stor bevisforspillelsesfare, fare for at hun skal forlate landet og lignende. Man blir heller ikke innlagt på tvang i psykiatrien uten grunn. Man har rett til å påklage vedtaket om tvang. Det er kontrollkommisjonen som følger opp dette om det er feil grunnlag.

Alle folk som er så lettpåvirkelige og går fem på denne saken. Dama er mest sannsynlig svært psykisk syk. Så spiller aksjonistene på at hun har doktorgrad i pedagogikk. Som om de med doktorgrad ikke kan ha psykisk uhelse og ikke ha manglende omsorgsevne for sine barn. Det er feil, har mange eksempler på at en person med doktorgrad bare er et menneske han/hun også. 

Denne saken minner meg om sesong to av barnevernsaken som nettopp har vært i media. Feilinformasjon spres, og folk biter på

• Liker 6
  • Nyttig 4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...