AnonymBruker Skrevet 4. juni #1 Skrevet 4. juni Vi har så lyst å prøve ut et år i spania om noen år når eldste er 5 år og yngste er 3 år. Mor og far har leilighet i albir så vi er middels kjent i det området. Hvis vi flytter blir det i albir/alfaz del pi eller la nucia området. Planen er at samboer jobber i nordsjøen så det blir å leve av hans lønn i starten, mens jeg får se etter hvert om jeg finner meg arbeid (utdannet bhg lærer) noen som har erfaringer å komme med? Som har gjort det samme? Hvilke område bosatte dere i og fikk dere nettverk? Hvor dyrt er det å bo der? Planen er første året å bo gratis i mine foreldre sin leilighet, og trives vi vurderes det å kjøpe egen leilighet/hus. Anonymkode: dff4f...0de
AnonymBruker Skrevet 4. juni #2 Skrevet 4. juni Hva er motivasjonen for å flytte dit? Om det er for å lære den spanske kultur og språk, så hvorfor flytte til Albir (“lille Norge”)? Veldig turistisk med masse harry nordmenn. Å bo i Albir er rimelig sammenlignet med Norge, men det har blitt dyrere de siste årene fordi mange utlendinger vil bo der. Sammenlignet med Norge vil jeg si det er 40–50 % billigere totalt å leve Anonymkode: 5f3d0...33d 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå