AnonymBruker Skrevet i går, 05:42 #1 Skrevet i går, 05:42 Hei å hå. Er det noen som har erfaring med Abilify eller Orap? Har Tourettes og OCD, æ det hører med en god del innvendig stress og noe angst. Har hørt flere bruke Abilify/Orap. Har en samtale med en nevrolog i dag angående oppstart eventuelt hvilken medisin. Anonymkode: 367b1...b72
AnonymBruker Skrevet 23 timer siden #2 Skrevet 23 timer siden Brukt abilify, men på annet grunnlag. Fikk ikke noe mindre angst eller stress. Anonymkode: 35975...e20
AnonymBruker Skrevet 23 timer siden #3 Skrevet 23 timer siden AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Brukt abilify, men på annet grunnlag. Fikk ikke noe mindre angst eller stress. Anonymkode: 35975...e20 Ok. Den er jo for så mye forskjellig. Jeg er ikke den som leser meg opp på bivirkninger, men det var ikke til å unngå da jeg skulle se om den kunne brukes for tourettes. Mange opplever økt indre uro og rastløshet, irritabilitet. Det skremmer meg litt. Forhåpentligvis at det er forbigående. Anonymkode: 367b1...b72
AnonymBruker Skrevet 23 timer siden #4 Skrevet 23 timer siden Barnet mitt går på Abilify, med aggresjon som indikasjon. Vi opplever god effekt på det, men ingen endring i angst - som også er uttalt. Det er jo et ganske voldsomt preparat med potensiale for betydelige bivirkninger. Har du prøvd ut mildere løsninger, som Zoloft? Anonymkode: ca79a...57b
AnonymBruker Skrevet 22 timer siden #5 Skrevet 22 timer siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Ok. Den er jo for så mye forskjellig. Jeg er ikke den som leser meg opp på bivirkninger, men det var ikke til å unngå da jeg skulle se om den kunne brukes for tourettes. Mange opplever økt indre uro og rastløshet, irritabilitet. Det skremmer meg litt. Forhåpentligvis at det er forbigående. Anonymkode: 367b1...b72 Bivirkninger er ofte forbigående. Bør prøve å holde ut minst 1 mnd. Anonymkode: 35975...e20
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå