TheLegendBellaGoth Skrevet 4 timer siden #1 Skrevet 4 timer siden Meg og min sønn hadde en samtale om Pride i Oslo i år. Han fortalte meg at jeg kan være med og jeg kjente jeg var nesten på gråten. Han sa at så lenge jeg ikke ser ut som en politiker eller et pyntet juletre så kan jeg være med, og at antrekket må tåle å bli vått. Hva pleier folk å gå i på Pride? Er det okei å gå i jeans og sort singlet, med noe billig tilbehør samt evt. en billig kåpe om det blir kaldt, vind eller regn? Lurt med gode sko eller er høye hæler okei? Tenkte å gå i selve toget sammen med min sønn 1
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #2 Skrevet 3 timer siden I toget anbefaler jeg absolutt gode sko! Det er ikke en lang gåtur, men den tar lang tid. Blir en del stamping. Noe av det deiligste med Pride, er at du kan komme akkurat som du er ❤️ Jeans og sort singlet er 100 % innafor. Det viktigste for deg er nok at sønnen din synes antrekket er greit, ingen andre vil heve et øyebryn. Pride er for alle🌈 Anonymkode: 3e21c...9c5 1 1
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #3 Skrevet 3 timer siden Joggesko er et must, det blir timesvis med ståing/gåing. Du kan ha hva du vil på deg, men det pleier alltid å være sol og varmt. Har alltid hatt skjørt/shorts/kjole. Absolutt noe regnbue effekter, og glitter er alltid lov (eller i hvert fall generelt). Og regnbueflagg. 🏳️🌈 Anonymkode: 1e260...034 1
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #4 Skrevet 1 time siden Jeg ville hatt på meg fargerike klær. Men dette er jo selvsagt noe mann velger helt selv. Kom slik du føler deg komfortabel og ha på behagelige sko. Anonymkode: 62d59...f32 1
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #5 Skrevet 1 time siden Gode sko. ALDRI HÆLER!!!! Det blir mange mange timer. Ellers i følge været. Hvis du går i selve toget blir det faktisk ganske varmt å gå så lenge. Heller litt våt enn for varm. En fin mulighet til å dra fram de fargerike klærne du normalt ikke tar på. Anonymkode: 22474...922 1 1
Bålkaffe Skrevet 1 time siden #6 Skrevet 1 time siden TheLegendBellaGoth skrev (2 timer siden): Meg og min sønn hadde en samtale om Pride i Oslo i år. Han fortalte meg at jeg kan være med og jeg kjente jeg var nesten på gråten. Han sa at så lenge jeg ikke ser ut som en politiker eller et pyntet juletre så kan jeg være med, og at antrekket må tåle å bli vått. Hva pleier folk å gå i på Pride? Er det okei å gå i jeans og sort singlet, med noe billig tilbehør samt evt. en billig kåpe om det blir kaldt, vind eller regn? Lurt med gode sko eller er høye hæler okei? Tenkte å gå i selve toget sammen med min sønn Gode sko! Ruta er ikke lang, men det tar lang, lang tid å få alle igjennom, så det blir en del venting og sånn. Se ann været, er det meldt sol og fint vær, ha med en stilig paraply, jeg kjøpte en Pride paraply for vanlig bruk året rundt, men også til å kunne bruke til å skygge for sola eller regn i parader jeg skal gå i. Tenk også på væskeinntak og ha med vann, ryggsekk passer fint å gå med. Kle deg sånn som du vil kle deg og se ann været. 2
TheLegendBellaGoth Skrevet 1 time siden Forfatter #7 Skrevet 1 time siden Tusen takk for tips! Da skal jeg ta med meg mye vann og gå i antrekk som er komfortabelt og puster godt! Blir ihvertfall noen store solbriller på meg uansett vær, for jeg tror jeg blir litt sjenert og stresset av så stor folkemengde Vet dere evt. hvor lang tid det tar å gå den ruten?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå