male32 Skrevet 3. juni #1 Skrevet 3. juni Usikker hvor jeg skulle poste denne, så prøver her Mod får bare flytte den om den passer bedre et annet sted. Jeg har lenge sett på komfortputen som selges hos velvære.no: De skryter veldig av denne. Er det noen her som faktisk har testet denne? Vil denne hjelpe mot nakke/ryggsmerter?
Mezzosoprena Skrevet 3. juni #2 Skrevet 3. juni For meg gjorde det ting verre, hodedelen er så høy at jeg lå rarere enn før jeg prøvde puten. Hodet og nakker blir så høyt oppe at jeg fikk en merkelig knekk ca ved midjen, som gjorde at jeg fikk andre vondter. Det skal sies at det blir sagt at man kan åpne puten og fjerne noe av fyllet, men jeg har ikke giddet å bry meg om det enda for jeg er da redd for at jeg bare lager en enda mer ubehagelig greie. MEN - den er helt nydelig å bruke når man sitter litt mer oppreist i senga og leser eller ser på skjerm 🙂 1
AnonymBruker Skrevet 3. juni #3 Skrevet 3. juni Den er vidunderlig for meg med fibromyalgi. Før fikk jeg ikke sove skikkelig, blant annet pga ryggsmerter. Låg og kastet på meg hele natta. Etter jeg fikk puta så sover jeg hver natt uten å kaste på meg . Har ofte våknet opp i samme stilling som jeg la meg til å sove i og det skjedde aldri tidligere. Anonymkode: d3e03...7a2 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå