AnonymBruker Skrevet 3. juni #1 Skrevet 3. juni Er vel fort 20 år siden jeg var i Trondheim. Kan huske at jeg ikke likte endringene da også. Men nå har jo byen blitt stygg. Hvem er det som har ment at store 4 kantede bokser i horribel stil glir godt inn med store murbygg og eldre trehus fra 17-1800 tallet? Har de ingen strategi når de bygger i trondheim? Hvis en går til fine byer i europa, så må man bygge i lik arkitektur stil som eldre bygg. Anonymkode: 4007b...9b5 2
AnonymBruker Skrevet 3. juni #2 Skrevet 3. juni Dette gjelder jo vel i hele Norge? Bare stygge kasser overalt. Vel, kanskje ikke midt i Ålesund sentrum, der har de lært av fadesen med rådhuset, tror jeg. Anonymkode: 97acf...80a 4 2
AnonymBruker Skrevet 4. juni #3 Skrevet 4. juni Arkitektene her i byen er helt ville. Selv om alle VET at turister og lokalbefolkning trives best med den tradisjonelle bebyggelsen, bygger de konsekvent firkantet og høyt, og vil utnytte hver centimeter med tomt så det blir bygget helt ut til bilveien. Det skal også fortettes her, altså i stedet for at de bygger de nye kolossene i utkanten og lager flere bydeler, stapper de alt inn i sentrumsnære områder... Heldigvis har Norge fin natur, ellers ville det ikke vært mye å se på her i landet.... Anonymkode: 6260e...324 1
Fossegrimen Skrevet 4. juni #4 Skrevet 4. juni Trondheim er ikkje annleis enn andre store byar. Men det er openbert at byen har vorte mykje styggare enn han var tidlegare. Han har dessutan vorte mykje verre å vera fotgjengar i.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå