AnonymBruker Skrevet 3. juni #1 Skrevet 3. juni Jeg er så usikker på innredningen i huset vi skal flytte til. Tidligere har vi alltid hatt sofa sentrert om TV, slik at det alltid var behagelig å se TV og fokuset var på TVen. I huset vi flytter til nå ønsker jeg også å ha en sosial sone, hvor når vi får besøk så er det enkelt å sitte og prate sammen mot hverandre i stedet for å ha TVen i fokus. TVen skal derfor være en sånn Samsung Frame og vurderer å sette sofaene som på bilde under, men er redd for at de dagene vi vil kose oss foran TVen så blir det ikke bra... Vi har dessverre ikke plass til å ha en slik sosial sone andre plasser. Finnes det lett flyttbare sofaer som kan flyttes om for å passe til anledningen? hvordan har dere løst dette? Anonymkode: 32651...6e5
AnonymBruker Skrevet 3. juni #2 Skrevet 3. juni U-sofa. Så slenger man alle putene på den enden som er mot tv’n når det kommer gjester. Anonymkode: b8a0b...b94
AnonymBruker Skrevet 3. juni #3 Skrevet 3. juni Har det slik. Nå er vi kun 2, så kan slenge oss på hver vår sofa å se tv. Kan ha tvstoler eller saccosekker hvis barn vil se på tv. Anonymkode: f3c08...0b4
AnonymBruker Skrevet 3. juni #4 Skrevet 3. juni Hva med å ha sofaen inntil veggen, og så ha to stoler med ryggen til TVen? Det har vi, og det funker fint. Er vi flere som skal se tv snur vi stolene. Anonymkode: 717eb...091 1
AnonymBruker Skrevet 3. juni #5 Skrevet 3. juni Man har jo ikke på TV når man har gjester? Har sofa vendt mot TV men det har aldri vært noe fokus, ser sjeldent på TV selv heller. Og med the Frame så blir det jo enda bedre. Anonymkode: b5653...0b5 1
AnonymBruker Skrevet 3. juni #6 Skrevet 3. juni Men sitter dere beint opp og ned som dukker i sofaen? Jeg hadde det slik og det var aldri noe problem. Folk sitter på skrå, trekker til seg beina, armen over sofaryggen osv. Skal man være sosial slår man tven av, ingen ser på en svart TV. Jeg tror du overtenker dette en smule. Vi hadde oppsett lik din tegning i 10+år og det endret vi pga det var tungvindt for oss å synkronmassere føtter med den løsningen! Eneste grunnen! Sitter i nytt hus selv (hater det) og jeg har egentlig inntatt holdningen om at vi bare må prøve og se hva som fungerer i livet. Anonymkode: 2da98...96c
AnonymBruker Skrevet 3. juni #7 Skrevet 3. juni Vi har samme plassering som dere og vi ligger i hver vår sofa når vi ser på tv. Anonymkode: 5359b...0eb
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå