Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Det er veldig mange influencere som har fått/skal ha barn for tiden.

Der har det oppstått noe litt uheldig, for de prøver å overgå hverandre i plager, sykdommer og problemer. Ofte ting ingen norn gang har hørt om før engang. Mest sannsynlig for å få oppmerksomhet/klikk. Dectar ultralyd omtrent en gang i mnd, løper ned legekontor, og ringer føden i ett kjør siste mnd før fødsel.

Min teori er at de rett og slett har for god tid til å kjenne etter hele tiden. De går bare og suller rundt hjemme, og har 100% fokus på "hva føler jeg nå"?

Greit nok det, men de påvirker jo folk, og det er ikke bra! Plutselig blir det sånn at alle gravide begynner å oppføre seg sånn.

Har lest at enkelte i generasjonen som får barn nå, forventer sykemelding fra det øyeblikket de oppdager at de er gravide. Fordi de mener at det er en rettighet de har.

Dette må vel være en veldig dårlig utvikling?

Anonymkode: 5b35a...2da

• Nyttig 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ikke tro alt du leser på nett, eller hva algoritmene viser deg. "Har lest at enkelte i generasjonen som får barn nå, forventer sykemelding fra det øyeblikket de oppdager at de er gravide. Fordi de mener at det er en rettighet de har." Hvor har du lest dette? Det høres ut som bare sprøyt, spør du meg. Som er gravid nå, og kjenner maaange som er gravide eller har vært de siste 1-2 år. Ingen av dem tenker det du skriver her. Er litt lei av sånne "boomer-aktige" innlegg på nett som bare går ut på å kritisere "ungdommen nå til dags" uten at man baserer det på noe annet enn egne antagelser.

Anonymkode: 7996f...00b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...