Miss91 Skrevet 2. juni #1 Skrevet 2. juni Lang historie kort; jeg bodde med exen noen år lengre enn jeg burde gjort for min egen del, men det var små barn i bildet. Noe av det han har bidratt med i mange år er at jeg har få personer igjen som jeg har kontakt med. Jeg bor i en liten bygd, utvalget er så der.. likevel har jeg den siste tiden kjent litt på at jeg faktisk ønsker en mann å dele kvelden med, en ferietur med eller bare våkne sammen med. En å le med, nærhet. Jeg har verdens beste ff, men jeg vil noe mer. Etter bruddet for tre år siden har jeg landet, og jeg har begynt å få en snev av håp om at ikke alle menn er som exen 😅 men; jeg føler meg helt handikappa.. hvordan gå frem når hver helg ikke består av fest lenger? Hvordan komme i kontakt med folk igjen? De siste tre årene har livet handlet om barn og jobb, nå har vi kommet dit at barna er «store,» jeg har kjøpt hus og jeg har en bra jobb. Jeg må litt ut på markedet, Tinder er ikke aktuelt. Jeg håper jeg havner på et par tilstelninger i sommer som gjør at jeg enkelt kommer i snakk med andre. Jeg er god på smalltalk, og jeg begynner å komme tilbake til det, akkurat som at kroppen har skjønt at det ikke lenger er noen straff for å ha det gøy med andre mennesker. Vet ikke helt hva jeg vil med dette, men det føles deilig å skrive det. jeg er ikke desperat, men kjenner at jeg er åpen for muligheter dersom det dukker opp. Som om at stressnivået har senket seg, og jeg er klar for å ha et liv igjen og jeg deler gjerne livet med en flott kar 1
AnonymBruker Skrevet 2. juni #2 Skrevet 2. juni Hvis du er seriøst ute etter å møte en ny mann, så er det nok lurt å avslutte det ff-forholdet du har, for det kan gjøre at du både mister fokus selv og at potensielle gode nye partnere velger å skygge banen, spesielt siden du bor i en liten bygd. Anonymkode: 1aa0c...7ea 4
AnonymBruker Skrevet 2. juni #3 Skrevet 2. juni Legger til at jeg ønsker deg lykke til i jakten på den rette! 😊 Anonymkode: 1aa0c...7ea
Miss91 Skrevet 2. juni Forfatter #4 Skrevet 2. juni AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Hvis du er seriøst ute etter å møte en ny mann, så er det nok lurt å avslutte det ff-forholdet du har, for det kan gjøre at du både mister fokus selv og at potensielle gode nye partnere velger å skygge banen, spesielt siden du bor i en liten bygd. Anonymkode: 1aa0c...7ea Selvfølgelig dette har kommet snikende på meg de siste ukene, fra at jeg skal være singel restennav livet til at jeg faktisk begynner å ønske en partner inn i livet mitt. En som også utad er min kjæreste, ikke bare hemmelig kjæreste. Nok med dobbeltliv, jeg og ff har ikke muligheten til å offentlig være et par å leve som et par. Jeg har hatt det mye gøy med han, uendelig med kvalitetstid, men vi blir ikke et par. takk for lykkeønskninger☺️
AnonymBruker Skrevet 3. juni #5 Skrevet 3. juni Ut fra hva du skriver i første innlegg, lurer jeg på om vi et blitt utsatt for en del det samme i forholdet. Jeg er glad for å høre at du har kommet dit at du ser på det som en mulighet igjen💜 Jeg håper jeg kommer dit igjen snart, 6 år siden her. Utover det har jeg absolutt ingen råd til deg, føler ikke jeg treffer menn noen sted jeg. 😂 Anonymkode: 2e4a9...1b6
AnonymBruker Skrevet 3. juni #6 Skrevet 3. juni AnonymBruker skrev (16 timer siden): Hvis du er seriøst ute etter å møte en ny mann, så er det nok lurt å avslutte det ff-forholdet du har, for det kan gjøre at du både mister fokus selv og at potensielle gode nye partnere velger å skygge banen, spesielt siden du bor i en liten bygd. Anonymkode: 1aa0c...7ea Jeg tror tvert imot at det er lurt å få sine seksuelle behov dekket utenfor datingen. Det er lettere å holde fokuset mot de andre egenskapene du ser etter. Anonymkode: 03ec7...eea
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå