Gå til innhold

NAD+ kosttilskudd - noen med erfaring?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

kvinne 52. Desverre røyket over mange år. Kroppen forfaller fortere enn lynet slår ned.

Mye om NAD+ om dagen  -har det noe hensikt å ta? Og er det en form for antioksidant? For har lest at forskinig viser at antioksidanter kan eskalere feks lungekreft hos røykere..

noen innspill/ tips? 8jada - slutte å røyke er åpenbar -  har vært røykfri i snart 1 år)

Anonymkode: 89b54...bf7

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (12 timer siden):

kvinne 52. Desverre røyket over mange år. Kroppen forfaller fortere enn lynet slår ned.

Mye om NAD+ om dagen  -har det noe hensikt å ta? Og er det en form for antioksidant? For har lest at forskinig viser at antioksidanter kan eskalere feks lungekreft hos røykere..

noen innspill/ tips? 8jada - slutte å røyke er åpenbar -  har vært røykfri i snart 1 år)

Anonymkode: 89b54...bf7

Ja jeg bruker det, det vil si NMN , en forløper som kroppen omdanner til NAD+ , er det som er det beste å ta i følge aldringsforsker David sinclair, er veldig fornøyd , jeg tar mye annet også , men har fått mye mer energi, bedre søvn , bedre hudglød, ja til og med har mine blødninger kommet tilbake , det regulerer hormoner , øker dem , jeg vet ikke om det skjer med alle men ...jeg ville anbefalt deg å se på tik tok der David Sinclair snakker om det med NMN og lungekreft.

Anonymkode: 42f02...446

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Ja jeg bruker det, det vil si NMN , en forløper som kroppen omdanner til NAD+ , er det som er det beste å ta i følge aldringsforsker David sinclair, er veldig fornøyd , jeg tar mye annet også , men har fått mye mer energi, bedre søvn , bedre hudglød, ja til og med har mine blødninger kommet tilbake , det regulerer hormoner , øker dem , jeg vet ikke om det skjer med alle men ...jeg ville anbefalt deg å se på tik tok der David Sinclair snakker om det med NMN og lungekreft.

Glemte å nevne at ja er en antioksidant, det viktigste molekylet vi har , jeg tar i tillegg et fullspektrum  aminosyretilskudd, kreatin,  co Q10 , ca AKG ( et molekyl vi lager det også , men som synker med alderen).

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Glemte å nevne at ja er en antioksidant, det viktigste molekylet vi har , jeg tar i tillegg et fullspektrum  aminosyretilskudd, kreatin,  co Q10 , ca AKG ( et molekyl vi lager det også , men som synker med alderen).

Hvor kjøper du dette?

Anonymkode: b4878...2db

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hvor kjøper du dette?

Anonymkode: b4878...2db

Jeg kjøper NMN  fra internett, et antiage tilskudd, bestiller derifra, perpetualife.no kan du søke opp, et norsk selskap ,det beste jeg har prøvd, har prøvd litt forskjellig ,de andre tilskuddene kjøper jeg fra diverse nettsider, er mye å velge imellom.

AnonymBruker
Skrevet

Det aller, aller, aller, aller lureste du gjør er å spise sunn, råvarebasert MAT, trene både kondisjon og styrke og gjør ting som gjør deg godt. 

Brukes titusenvis av kroner på tilskudd er i beste fall bortkastet penger. Tilfør til kroppen via matvarer og huden. Piller ER IKKE og vil aldri være sunnhet.

Anonymkode: 65e92...123

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (19 minutter siden):

Det aller, aller, aller, aller lureste du gjør er å spise sunn, råvarebasert MAT, trene både kondisjon og styrke og gjør ting som gjør deg godt. 

Brukes titusenvis av kroner på tilskudd er i beste fall bortkastet penger. Tilfør til kroppen via matvarer og huden. Piller ER IKKE og vil aldri være sunnhet.

Da tar du feil, dette er fremtidens medisin , selvfølgelig viktig å leve sunt ellers og trene, MEN fremtiden vil se annerledes ut for de som vil ha litt ekstra hjelp og det kommer til å bli en  mot flere sykdommer og tilstander også.

Det er mange som sliter med utmattelse og ikke orker å trene , da er det fint å ta et tilskudd som gir den ekstra hjelpen til å komme i gang .Det var nødvendig for meg, jeg spiste sint, trente, tok vitaminer, var ikke nok.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (23 minutter siden):

Det som skjer når vi blir eldre er at NAD+ nivåene synker , da hjelper ikke kun trening ! det hjelper til et visst nivå, men hvem orker å trene seg i hjel for å få LITT bedre energi , hud og hår osv.? 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Da tar du feil, dette er fremtidens medisin , selvfølgelig viktig å leve sunt ellers og trene, MEN fremtiden vil se annerledes ut for de som vil ha litt ekstra hjelp og det kommer til å bli en  mot flere sykdommer og tilstander også.

Det er mange som sliter med utmattelse og ikke orker å trene , da er det fint å ta et tilskudd som gir den ekstra hjelpen til å komme i gang .Det var nødvendig for meg, jeg spiste sint, trente, tok vitaminer, var ikke nok.

Kosttilskudd er ikke medisin. Bør taes kun etter samtaler med lege.

Anonymkode: 8024f...57c

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Hvis jeg skulle bare hørt på legen, da hadde ikke jeg kommet så langt som i dag med min energi og sykdommer!

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Hvis jeg skulle bare hørt på legen, da hadde ikke jeg kommet så langt som i dag med min energi og sykdommer!

Hvis jeg skulle bare hørt på legen, hadde jeg ikke blitt like bra som jeg føler meg i dag,   da måtte jeg ha hivd inn på med sovetabletter, og fremdeles hatt de irriterende små menopause hårene jeg hadde på haken , de er nå borte😂, mye annet er også blitt bedre , vekten er stabil og forbrenningen god, til og med brystene har økt i størrelse, for det regulere hormoner, det føler jeg i hvertfall selv.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Hvis kosttilskudd ikke er medisin, hva er poenget med å snakke med legen?

Anonymkode: f2817...546

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...