AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #41 Skrevet 4 timer siden AnonymBruker skrev (48 minutter siden): Hva er problemet, hvis det bare er casual........eller har du fått følelser for ham og tenker at det vil han snart få for deg også, bare du har lenge nok sex med ham...? Anonymkode: 53492...d3a Har faktisk fått følelser for han, men hvis han ghoster meg så gjør han meg en tjeneste egentlig. Anonymkode: e7150...49f 1
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #42 Skrevet 4 timer siden AnonymBruker skrev (49 minutter siden): Hvor gamle er dere? Anonymkode: 1a983...904 Han er 35 Anonymkode: e7150...49f
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #43 Skrevet 4 timer siden AnonymBruker skrev (51 minutter siden): Hva er problemet, hvis det bare er casual........eller har du fått følelser for ham og tenker at det vil han snart få for deg også, bare du har lenge nok sex med ham...? Anonymkode: 53492...d3a Fordi slik jeg føler det for han nå av bare det lille så hadde han nok hatt en dame som alltid bare ville ha han hele tiden, uansett hva han velger og gjør. Ikke sunt heller. Hahaha Anonymkode: e7150...49f
Fighter83 Skrevet 4 timer siden #44 Skrevet 4 timer siden AnonymBruker skrev (På 2.6.2026 den 19.07): Jeg har fått klamydia av en mann jeg ligger med. Vi er kun casual men han har på en måte alltid vist interesse for meg. Nå må jeg nok antageligvis fortelle han at jeg bare har ligget med han også? Synes det er kjempe flaut…. Dette kom jo ikke fra meg hvertfall!!! Hva faen skal jeg gjøre? Kan han ta avstand til meg pga dette? Anonymkode: e7150...49f Bare å sende en sms " Jeg har testet meg for kjønnssykdommer og fikk tilbakemelding på at jeg har klamydia. Du bør nok gå å få testet deg og få behandling du også om du vil fortsette å ha sex i lag fordi jeg hadde ikke klamydia før jeg hadde sex med deg. " Helt ok sms å sende. Viktig med åpenhet og unngå videre smitte. 1
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #45 Skrevet 4 timer siden Jeg gjentar hva jeg sa, du høres veldig umoden ut, du burde ikke ha sex. Anonymkode: 071f2...f31
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #46 Skrevet 3 timer siden AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Jeg gjentar hva jeg sa, du høres veldig umoden ut, du burde ikke ha sex. Anonymkode: 071f2...f31 Er jeg umoden fordi jeg fikk klamydia og sa ifra til han? Anonymkode: e7150...49f
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #47 Skrevet 3 timer siden AnonymBruker skrev (21 minutter siden): Er jeg umoden fordi jeg fikk klamydia og sa ifra til han? Anonymkode: e7150...49f Nei, du er umoden fordi du synes det er flaut å si til han at han er den eneste du ligger med, enda du er keen på fyren, og prøver å lage et helt annet scenario enn å bare være ærlig. Ingen modne mennesker vil at den man er keen på skal tro at man ligger med flere, du er også passe umoden og uansvarlig som har ubeskyttet sex med en som ligger med flere. Anonymkode: 071f2...f31 1 1
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #48 Skrevet 3 timer siden Sjeldent jeg hører om noen som blir sure for å være den eneste motparten har sex med. De fleste ser på det som et kompliment, at de dekker dine behov alene og at du ikke har øyne for noen andre. Hvis dere skal fortsette å ha sex, burde du fortelle det. Hvis du ikke vil innrømme at du ikke har andre sexpartnere kan du lyve om at du bruker kondom med de andre, men kondom kan sprekke, så dette er egentlig ikke en solid løgn. At det var lovpålagt å fortelle om kjønnsykdommer til sexpartnere visste jeg faktisk ikke, men det er om ikke annet utrolig ufint av deg å ikke si noe; ikke minst for hans del, men også for din del og for alle de andre som måtte ha sex med han i fremtiden. Det er viktig at kjønnssykdommer oppdages og behandles tidsnok, og at man tester seg ved mistanke. Noen kjønnssykdommer er livstruende. Klamydia er ikke, og kan til og med gå over av seg selv etter noen uker selv uten behandling, men antibiotikakur er ofte en sikker løsning. I mellomtiden kan klamydia være veldig smertefullt. Hvis dere har sex, og han fremdeles har sykdommen, kan du bli smittet igjen. Og omvendt. Hvis han ghoster deg på grunn av det er han en idiot, og ikke noen du burde bruke tid på. Det er enkelt å si det, vanskeligere å gjøre, særlig hvis du har fått følelser for han. Men, hvis han tar seriøse ting så useriøst, kan dette utvikle seg til et stort problem i fremtiden. Han er 35, og burde ta dette greit. Anonymkode: e567b...0be
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #49 Skrevet 3 timer siden AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Nei, du er umoden fordi du synes det er flaut å si til han at han er den eneste du ligger med, enda du er keen på fyren, og prøver å lage et helt annet scenario enn å bare være ærlig. Ingen modne mennesker vil at den man er keen på skal tro at man ligger med flere, du er også passe umoden og uansvarlig som har ubeskyttet sex med en som ligger med flere. Anonymkode: 071f2...f31 + Du er også umoden når du oppretter en tråd på kg om at du synes det er flaut at du må fortelle den som har gitt deg klamydia at han er den eneste du ligger med. Anonymkode: 071f2...f31
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #50 Skrevet 3 timer siden * 1-2 år uten behandling Unnskyld, skrev feil Anonymkode: e567b...0be
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #51 Skrevet 3 timer siden Kan du ikke bare si at du mistenker at det er fra ham og at han må teste seg? Ikke ligg med ham før han har testet seg. Anonymkode: 1b55b...15b 1
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #52 Skrevet 3 timer siden Hva skal du med en sånn ekkel fyr Anonymkode: e8a2b...94a 1
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #53 Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (2 timer siden): Nei, du er umoden fordi du synes det er flaut å si til han at han er den eneste du ligger med, enda du er keen på fyren, og prøver å lage et helt annet scenario enn å bare være ærlig. Ingen modne mennesker vil at den man er keen på skal tro at man ligger med flere, du er også passe umoden og uansvarlig som har ubeskyttet sex med en som ligger med flere. Anonymkode: 071f2...f31 Det handler om fordi han opprinnelig kanskje er en useriøs mann Anonymkode: e7150...49f
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #54 Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Det handler om fordi han opprinnelig kanskje er en useriøs mann Anonymkode: e7150...49f Det endrer ikke det faktum at du er umoden. Anonymkode: 071f2...f31
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #55 Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (2 timer siden): + Du er også umoden når du oppretter en tråd på kg om at du synes det er flaut at du må fortelle den som har gitt deg klamydia at han er den eneste du ligger med. Anonymkode: 071f2...f31 Ok. Anonymkode: e7150...49f
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #56 Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Det endrer ikke det faktum at du er umoden. Anonymkode: 071f2...f31 Hvorfor sitter du på kvinneguiden?😂 Hvis forumet kun skal bestå av veldig strenge og “trygge” tråder, tror jeg mye av engasjementet forsvinner. Anonymitet gjør at folk tør å være åpne, og det er ofte det som skaper interessante diskusjoner. Jeg forstår ikke helt hvorfor du bruker tid på innlegg du allerede har bestemt deg for å være negativ til. Hvis man synes en tråd er uinteressant eller unødvendig, kan man heller velge å scrolle videre enn å legge igjen negative kommentarer. Et forum blir fort mindre hyggelig å delta i dersom folk føler at de blir møtt med unødvendig negativitet, og det kan gjøre at færre ønsker å bidra. Ting du sier går jo bare på repit. Hvor mange ganger har du skrivd samme kommentar? Anonymkode: e7150...49f 1
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #57 Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (2 timer siden): Er jeg umoden fordi jeg fikk klamydia og sa ifra til han? Anonymkode: e7150...49f Nei, du er umoden fordi du ikke uten å blunke informerer han om dette så han ikke smitter flere. Forøvrig synes jeg du er noe umoden som ikke mener at det er han som har et problem og ikke du. Anonymkode: 2ebc2...7b8 1
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #58 Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hvorfor sitter du på kvinneguiden?😂 Hvis forumet kun skal bestå av veldig strenge og “trygge” tråder, tror jeg mye av engasjementet forsvinner. Anonymitet gjør at folk tør å være åpne, og det er ofte det som skaper interessante diskusjoner. Jeg forstår ikke helt hvorfor du bruker tid på innlegg du allerede har bestemt deg for å være negativ til. Hvis man synes en tråd er uinteressant eller unødvendig, kan man heller velge å scrolle videre enn å legge igjen negative kommentarer. Et forum blir fort mindre hyggelig å delta i dersom folk føler at de blir møtt med unødvendig negativitet, og det kan gjøre at færre ønsker å bidra. Ting du sier går jo bare på repit. Hvor mange ganger har du skrivd samme kommentar? Anonymkode: e7150...49f Fordi jeg svarer deg? Du prøver jo å legge skylden på han for dine handlinger Anonymkode: 071f2...f31
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #59 Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (2 timer siden): Sjeldent jeg hører om noen som blir sure for å være den eneste motparten har sex med. De fleste ser på det som et kompliment, at de dekker dine behov alene og at du ikke har øyne for noen andre. Hvis dere skal fortsette å ha sex, burde du fortelle det. Hvis du ikke vil innrømme at du ikke har andre sexpartnere kan du lyve om at du bruker kondom med de andre, men kondom kan sprekke, så dette er egentlig ikke en solid løgn. At det var lovpålagt å fortelle om kjønnsykdommer til sexpartnere visste jeg faktisk ikke, men det er om ikke annet utrolig ufint av deg å ikke si noe; ikke minst for hans del, men også for din del og for alle de andre som måtte ha sex med han i fremtiden. Det er viktig at kjønnssykdommer oppdages og behandles tidsnok, og at man tester seg ved mistanke. Noen kjønnssykdommer er livstruende. Klamydia er ikke, og kan til og med gå over av seg selv etter noen uker selv uten behandling, men antibiotikakur er ofte en sikker løsning. I mellomtiden kan klamydia være veldig smertefullt. Hvis dere har sex, og han fremdeles har sykdommen, kan du bli smittet igjen. Og omvendt. Hvis han ghoster deg på grunn av det er han en idiot, og ikke noen du burde bruke tid på. Det er enkelt å si det, vanskeligere å gjøre, særlig hvis du har fått følelser for han. Men, hvis han tar seriøse ting så useriøst, kan dette utvikle seg til et stort problem i fremtiden. Han er 35, og burde ta dette greit. Anonymkode: e567b...0be Enig. Anonymkode: e7150...49f
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #60 Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (2 timer siden): Hva skal du med en sånn ekkel fyr Anonymkode: e8a2b...94a Hva tilsier at han er ekkel? Anonymkode: 4ff3f...3c4
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå