AnonymBruker Skrevet 1 time siden #1 Skrevet 1 time siden Hei, jeg har ikke hatt tatt hpv vaksinen enda, burde jeg ta hpv vaksinen, er det noen som har ikke tatt vaksinen oghatt samleie uten kondom har det kjed noe da? Anonymkode: 2129b...6d5
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #2 Skrevet 1 time siden Ved samleie uten kondom kan du få hpv-smitte. Som kan gi celleforandringer, som kan gi kreft. Husk at det også kan føre til kreft i munnhulen og halsen ved ubeskyttet oralsex. Men merk deg, *kan*! Det er veeldig mange som har hpv helt uten celleforandringer eller risiko. Det er en dyr vaksine, men har du råd, er den fornuftig å ta. Anonymkode: f5dda...6cd 1
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #3 Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Hei, jeg har ikke hatt tatt hpv vaksinen enda, burde jeg ta hpv vaksinen, er det noen som har ikke tatt vaksinen oghatt samleie uten kondom har det kjed noe da? Anonymkode: 2129b...6d5 Kan jo..men er jo ikke sånn at sex en gang uten kondom gir deg kreft. Men om du videre skal ha ubeskyttet sex med mange burde du ta vaksinen...men egentlig bruke kondom Anonymkode: 04ad7...747 1
Brukernavn84 Skrevet 1 time siden #4 Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Kan jo..men er jo ikke sånn at sex en gang uten kondom gir deg kreft. Men om du videre skal ha ubeskyttet sex med mange burde du ta vaksinen...men egentlig bruke kondom Anonymkode: 04ad7...747 Selvsagt kan man også få kreft etter en enkelt episode. Er man smittet så er man smittet. 2
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #5 Skrevet 1 time siden Ja ta den. Jeg ble smittet av hpv av utro mann. Jeg skulle ønske jeg hadde tatt den. Anonymkode: 59dd3...047 1
kamilla41 Skrevet 1 time siden #6 Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Ja ta den. Jeg ble smittet av hpv av utro mann. Jeg skulle ønske jeg hadde tatt den. Anonymkode: 59dd3...047 Men hvordan går det nå da, ❤️
AnonymBruker Skrevet 59 minutter siden #7 Skrevet 59 minutter siden kamilla41 skrev (20 minutter siden): Men hvordan går det nå da, ❤️ Det vet jeg ikke. Det er ikke lenge siden. Jeg er innkalt til ytterligere undersøkelser. Siden jeg har en sykdom som gir meg nedsatt immunforsvar tar de ikke lett på dette. Anonymkode: 59dd3...047 1
AnonymBruker Skrevet 47 minutter siden #8 Skrevet 47 minutter siden Hadde hpv og celleforandringer for noen år siden. Ved sist kontroll hadde disse forsvunnet, så har nå tatt 1/3 doser med vaksine. Tenker alt som kan forebygge er bra. Billig investering for å slippe en potensiell svært farlig kreft. Anonymkode: 0432d...f6b
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå