Zena33 Skrevet i går, 14:49 #1 Skrevet i går, 14:49 (endret) Det ble i natt og utover dagen i dag publisert flere innlegg som navngir en person med fullt navn og et navn som lett lar seg identifisere ut i fra andre opplysninger som blir gitt, som at disse skal være kolleger. Samtidig settes det også frem trusler om at vi skal ligge unna, altså ikke skrive mer. Jeg har rapportert flere av innleggene, sendt dere en privat henvendelse, og nå prøver jeg å opprette en modereringstråd også. Det er alvorlig at dette får stå så lenge, da jeg med sikkerhet kan si at de som blir navngitt ikke engang er oss som skriver, da jeg er en av de som liksom har blitt identifisert. Det er også alvorlig at man lar enkelte slippe til med trusler gjentatte ganger, om at man kommer til å bli identifisert eller at man trues til å slutte å skrive i tråden. @Måne Rampelyset @Sol Rampelyset Endret i går, 14:51 av Zena33
Sol Rampelyset Skrevet 22 timer siden #2 Skrevet 22 timer siden Hei, Beklager at det har tatt tid, jeg har ikke rukket å lese/moderer før nå. Tråden er nå ryddet. Sol, admin.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå