AnonymBruker Skrevet 2. juni #1 Skrevet 2. juni Jeg lurer på om det er verdt å betale for Tinder. Noen som har hatt god erfaring med det? Blitt flere dater eller fått kjæreste? Anonymkode: b5f73...dbe
AnonymBruker Skrevet 2. juni #2 Skrevet 2. juni AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Jeg lurer på om det er verdt å betale for Tinder. Noen som har hatt god erfaring med det? Blitt flere dater eller fått kjæreste? Anonymkode: b5f73...dbe Vi får se, kommer an på om personvernet er godt nok - at hacker gruppen The OnlyClub69 (?) ikke finner på noe mer kaotisk enn det som skjedde med only fans, dvs tar å frigjør tinder chats (jeg har ikke imot dem som fremstår illegalt som person, er derfor jeg ikke henger enkelt personer ut, men de tar skade så lenge leaket er der...) Anonymkode: b57ae...e1e
Jadasikkert29 Skrevet 2. juni #3 Skrevet 2. juni AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Jeg lurer på om det er verdt å betale for Tinder. Noen som har hatt god erfaring med det? Blitt flere dater eller fått kjæreste? Anonymkode: b5f73...dbe Ikke verdt det. Får ikke mer likes eller dates. Er bare fint å ha om du er nysgjerrig på hvem som har likt deg 3 1
AnonymBruker Skrevet 2. juni #4 Skrevet 2. juni Jeg synes det er verdt det når det er tilbud og man kan få det for halv pris, for jeg liker å se hvem som har likt meg, har matcha med et par på den måten, men jeg synes fullpris er for dyrt. Anonymkode: d5694...a7e 1 1
AnonymBruker Skrevet 2. juni #5 Skrevet 2. juni Nei. Du ser bare de som har sveipa deg til høyre, men som du har sveipa til venstre (eller kommer til å sveipe til venstre), så hva er poenget. Anonymkode: 9ea7c...aec 1 1
AnonymBruker Skrevet 2. juni #6 Skrevet 2. juni Sett fra Tinder sitt ståsted, hva tror du lønner seg? Tror du målet deres er at du får deg kjæreste raskt, eller er målet deres at du betaler dem så lenge som mulig? Hvordan tenker du at dette påvirker hvordan Tinder er utformet? For deg, eller for dem? Anonymkode: d1847...b9a 3 2
AnonymBruker Skrevet 2. juni #7 Skrevet 2. juni AnonymBruker skrev (31 minutter siden): Jeg lurer på om det er verdt å betale for Tinder. Noen som har hatt god erfaring med det? Blitt flere dater eller fått kjæreste? Anonymkode: b5f73...dbe Helt avhengig av om du er mann eller dame. Er du mann er det bare verdt det hvis du er over gjennomsnittet attraktiv, er du dame spiller ikke det en stor rolle. Menn er ikke like kravstore på utseendet. Anonymkode: c2d8f...ea6 1
AnonymBruker Skrevet 2. juni #8 Skrevet 2. juni Hvorfor orker folk Tinder når det er 80% menn der? Anonymkode: 348df...1e7 1
AnonymBruker Skrevet 2. juni #9 Skrevet 2. juni 16 minutter siden, AnonymBruker said: Hvorfor orker folk Tinder når det er 80% menn der? Anonymkode: 348df...1e7 Jeg er dame og har kun hatt to match. Kun en gadd å chatte og han var rett på sak med sex prat🤮 Anonymkode: b5f73...dbe 4
AnonymBruker Skrevet 2. juni #10 Skrevet 2. juni 18 minutter siden, AnonymBruker said: Helt avhengig av om du er mann eller dame. Er du mann er det bare verdt det hvis du er over gjennomsnittet attraktiv, er du dame spiller ikke det en stor rolle. Menn er ikke like kravstore på utseendet. Anonymkode: c2d8f...ea6 Jeg er dame og du tar helt feil! Menn er kravstore i dag. Anonymkode: b5f73...dbe 1 3
AnonymBruker Skrevet 2. juni #11 Skrevet 2. juni AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Jeg er dame og du tar helt feil! Menn er kravstore i dag. Anonymkode: b5f73...dbe Statistikken fra Tinder og andre apper viser tydelig at de øverste 10-20 % av mennene på attraktivitets-skalaen får mesteparten av oppmerksomheten og matchene. For de fleste vanlige menn er det svært lite igjen — selv om de betaler ekstra. Anonymkode: c2d8f...ea6
AnonymBruker Skrevet 2. juni #12 Skrevet 2. juni 12 minutter siden, AnonymBruker said: Statistikken fra Tinder og andre apper viser tydelig at de øverste 10-20 % av mennene på attraktivitets-skalaen får mesteparten av oppmerksomheten og matchene. For de fleste vanlige menn er det svært lite igjen — selv om de betaler ekstra. Anonymkode: c2d8f...ea6 Ok, så hvorfor får jeg ikke flere matcher? Jeg er attraktiv og har alt på stell. Anonymkode: b5f73...dbe 2
AnonymBruker Skrevet 2. juni #13 Skrevet 2. juni AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Statistikken fra Tinder og andre apper viser tydelig at de øverste 10-20 % av mennene på attraktivitets-skalaen får mesteparten av oppmerksomheten og matchene. For de fleste vanlige menn er det svært lite igjen — selv om de betaler ekstra. Anonymkode: c2d8f...ea6 Det er jo strengt talt bare kvinner til 20% menn på tinder. I antall. Anonymkode: 348df...1e7 3
AnonymBruker Skrevet 2. juni #14 Skrevet 2. juni 36 minutter siden, AnonymBruker said: Det er jo strengt talt bare kvinner til 20% menn på tinder. I antall. Anonymkode: 348df...1e7 Igjen, feil! Anonymkode: b5f73...dbe
AnonymBruker Skrevet 2. juni #15 Skrevet 2. juni AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Igjen, feil! Anonymkode: b5f73...dbe Hvordan er det feil, når det er 80% menn der? Vil dere dele på damene? Jeg betalte en mnd, kun for å se hvem som hadde likt meg. Ganske skuffende, av 3k var vel rundt 100 ok. Av de 100 møtte jeg 10 og han siste ble kjæresten min, så det funket, jo, men han hadde også dukket opp i bunken, før eller siden, siden vi bor forholdsvis nærme hverandre. Anonymkode: c6349...398 3
AnonymBruker Skrevet 2. juni #16 Skrevet 2. juni AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Hvordan er det feil, når det er 80% menn der? Vil dere dele på damene? Jeg betalte en mnd, kun for å se hvem som hadde likt meg. Ganske skuffende, av 3k var vel rundt 100 ok. Av de 100 møtte jeg 10 og han siste ble kjæresten min, så det funket, jo, men han hadde også dukket opp i bunken, før eller siden, siden vi bor forholdsvis nærme hverandre. Anonymkode: c6349...398 100 av 3000 profiler var «ok». Der ser dere poenget mitt med hvor kresne kvinner er på apper sammenlignet med menn. Anonymkode: c2d8f...ea6 2 2
AnonymBruker Skrevet 2. juni #17 Skrevet 2. juni AnonymBruker skrev (3 minutter siden): 100 av 3000 profiler var «ok». Der ser dere poenget mitt med hvor kresne kvinner er på apper sammenlignet med menn. Anonymkode: c2d8f...ea6 Er faktisk ikke det. Har du sett utvalget i menn der inne?? Anonymkode: f511e...041 2 6
AnonymBruker Skrevet 2. juni #18 Skrevet 2. juni AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Er faktisk ikke det. Har du sett utvalget i menn der inne?? Anonymkode: f511e...041 De fleste menn på Tinder ser ut som helt vanlige menn. Og det er nettopp poenget: vanlige menn er tydeligvis ikke bra nok for de fleste kvinner på apper. Anonymkode: c2d8f...ea6 4
AnonymBruker Skrevet 2. juni #19 Skrevet 2. juni 21 minutter siden, AnonymBruker said: Hvordan er det feil, når det er 80% menn der? Vil dere dele på damene? Jeg betalte en mnd, kun for å se hvem som hadde likt meg. Ganske skuffende, av 3k var vel rundt 100 ok. Av de 100 møtte jeg 10 og han siste ble kjæresten min, så det funket, jo, men han hadde også dukket opp i bunken, før eller siden, siden vi bor forholdsvis nærme hverandre. Anonymkode: c6349...398 Jeg er dame og jeg matcher ikke med de fleste menn. Er det slik at jeg kan finne flere menn i mitt område enn de som Tinder kommer med i gratisversjonen? Anonymkode: b5f73...dbe
AnonymBruker Skrevet 2. juni #20 Skrevet 2. juni Nei. Eneste «fordelen» er at du ser alle gremlingsene som har sveipet deg til høyre. Anonymkode: 06e39...b2e 4
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå