AnonymBruker Skrevet 2. juni #1 Skrevet 2. juni Hei Jeg har en el sykkel evoride som står utendørs, alltid dekket med sykkelduk. Min fantastiske mann lånte den en dag og glemte å dekke igjen og det pøste den kvelden. Neste morgen vil den ikke slå seg på lenger. Tok med batteriet inn og la til tørk og lader opp til fullt. Selve batteriet viser at den lader og lyser grønt når den er fullt. Men når man legger den inn i sykkelen igjen, slår likevel sykkelen ikke på. Jeg har ikke lyst å kjøpe nytt batteri hvis det er "sykkelen " som er problemet. Hvordan finner jeg ut hva som er problemet isåfall? Kjøpte den brukt så kan ikke få hjelp fra noe butikk heller. Den har funket hele tiden og har veldig bra batterikapasitet helt til den ble dynket med vann. Anonymkode: a8502...981
Krist1an Skrevet 2. juni #2 Skrevet 2. juni Selv om du har kjøpt den brukt så er det reklamasjonstid på 5 år på sykkel (kan være 2 år på batteri) Om du ikke har kvittering så kanskje ta deg en tur på et sykkelverksted.
AnonymBruker Skrevet 2. juni #3 Skrevet 2. juni Jeg ville tatt med sykkelen inn og latt den tørke godt før jeg prøvde på nytt, men med det sagt så SKAL en sykkel tåle en øspøs-skur. Anonymkode: 42a16...a2b
TBL12 Skrevet 3. juni #4 Skrevet 3. juni Er sykkelen av et vanlig merke, prøve med et annet batteri, eller teste ditt batteri i annen sykkel? Kjenner du noen som har tilsvarande sykkel? Eller besøke en butikk som selger tilsvarende modeller? Ved at batteriet tar lading høres det ut som problemet er i sykkelen. Å få tørket opp elektronikk vil forhåpentligvis gjøre det starter å fungere igjen.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå