AnonymBruker Skrevet 1. juni #1 Skrevet 1. juni Karismatiske, "bergenske", herlige Freyr Alexandersson: takk for laget! ❤️ Ut på trenerjakt for Brann - gåmann, nå må det klaffe med både spillestil og type. Blir det retur for Horneland (utopi...)? Dette blir spennende! ⚽️ Anonymkode: 62ad5...e85 1
Ramsay Street 2.0 Skrevet 2. august #2 Skrevet 2. august Fikk en skikkelig smell i sin første kamp som trener for bortelaget på Brann Stadion i dag. Men Brann trengte en herremann fra Hedmarken for å ta tre poeng.
MarianneE Skrevet 2. august #3 Skrevet 2. august Ramsay Street 2.0 skrev (5 minutter siden): Fikk en skikkelig smell i sin første kamp som trener for bortelaget på Brann Stadion i dag. Men Brann trengte en herremann fra Hedmarken for å ta tre poeng. Rosenborg 🖤🤍
AnonymBruker Skrevet 3. august #4 Skrevet 3. august Ramsay Street 2.0 skrev (13 timer siden): Fikk en skikkelig smell i sin første kamp som trener for bortelaget på Brann Stadion i dag. Men Brann trengte en herremann fra Hedmarken for å ta tre poeng. Vil ikke si han fikk en skikkelig smell. Rosenborg var jo klart det beste laget. Jeg har nesten "kjærlighetssorg" enda pga. Freyr😅Synes fremdeles det var veldig, veldig synd at han måtte gå. Brann-fan 💗 Anonymkode: 63e4e...ed0
AnonymBruker Skrevet 3. august #5 Skrevet 3. august Ramsay Street 2.0 skrev (14 timer siden): Fikk en skikkelig smell i sin første kamp som trener for bortelaget på Brann Stadion i dag. Men Brann trengte en herremann fra Hedmarken for å ta tre poeng. Så du kampen? Og spillet til Rosenborg i 1.omgang. Gikk Brann en høy gang der ja. Hilsen bergenser Anonymkode: 2cf58...c34
Ramsay Street 2.0 Skrevet 3. august #6 Skrevet 3. august (endret) AnonymBruker skrev (6 timer siden): Vil ikke si han fikk en skikkelig smell. Rosenborg var jo klart det beste laget. Kommer jo litt an på hva man legger i uttrykket "skikkelig smell". Når vinnermålet kommer på overtid og når Rosenborg er det beste laget hadde det vært en skikkelig smell for meg om jeg hadde holdt med Rosenborg i hvert fall. Endret 3. august av Ramsay Street 2.0
Ramsay Street 2.0 Skrevet 3. august #7 Skrevet 3. august (endret) AnonymBruker skrev (6 timer siden): AnonymBruker skrev (6 timer siden): Så du kampen? Og spillet til Rosenborg i 1.omgang. Gikk Brann en høy gang der ja. Hilsen bergenser Anonymkode: 2cf58...c34 Ja, jeg så kampen. Så du sluttresultatet? Og fremfor alt når vinnermålet kom? For å si som Thor Rune Haugen ofte sa når han var kommentator i Canal+ den gangen de hadde rettighetene til Premier League : Det deles ikke ut stilkarakterer i fotball. Hilsen en som er tøff nok til å få seg et brukernavn i motsetning til deg og hen andre "anonyme brukeren" over her. Endret 3. august av Ramsay Street 2.0 1
AnonymBruker Skrevet 9. august #8 Skrevet 9. august Tenk at det ble Horneball igjen, det var ingen utopi 🤩 ...men enig, fremdeles kjærlighetssorg over Freyr! Anonymkode: 88888...0ca
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå