AnonymBruker Skrevet 14 timer siden #1 Skrevet 14 timer siden Har du vært inne hos din nabo? Skriv gjerne litt om hvor lenge du og de har bodd der dere bor, og hvilke stadier dere er på i livene. Anonymkode: 83217...c9b
AnonymBruker Skrevet 14 timer siden #2 Skrevet 14 timer siden Hvilken av dem da? Jeg har kanskje 500 naboer innenfor tre minutters gange. Har vært innom 3-4 av dem. Bodd her seks år. Voksen med tenåringer. På hjemstedet mitt, der vi har sommerhus, har jeg nok vært inne hos de fleste av de 300 i bygda. Bodde der fast til jeg var 16. Anonymkode: 21fb9...b41 1
AnonymBruker Skrevet 13 timer siden #4 Skrevet 13 timer siden AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Har du vært inne hos din nabo? Skriv gjerne litt om hvor lenge du og de har bodd der dere bor, og hvilke stadier dere er på i livene. Anonymkode: 83217...c9b Hva med deg? Anonymkode: 3d1e6...a90 1
AnonymBruker Skrevet 13 timer siden #5 Skrevet 13 timer siden Jeg bor i byggefelt, men vært hjemme og inne hos 7-9stk av de som bor her. Noen flere ganger. 1-6timer om gangen. Vært der på kaffebesøk, barnebursdager, grillfester, barnevakt, playdates etc. Ett par av naboene er (blitt) gode venner, så er der en del 😉 Anonymkode: a1d9e...753 1
AnonymBruker Skrevet 13 timer siden #6 Skrevet 13 timer siden AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg bor i byggefelt, men vært hjemme og inne hos 7-9stk av de som bor her. Noen flere ganger. 1-6timer om gangen. Vært der på kaffebesøk, barnebursdager, grillfester, barnevakt, playdates etc. Ett par av naboene er (blitt) gode venner, så er der en del 😉 Anonymkode: a1d9e...753 Hvor er dette? Anonymkode: 5089a...b54
AnonymBruker Skrevet 13 timer siden #7 Skrevet 13 timer siden AnonymBruker skrev (25 minutter siden): Hva med deg? Anonymkode: 3d1e6...a90 Vi har enda ikke bodd ett år her vi bor, så vår informasjon har ikke noe å si i forhold til hva som er vanlig. ts Anonymkode: 83217...c9b
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #8 Skrevet 4 timer siden Har bodd her i over 10 år. Nærmeste nabo er min svigerinne, så der har jeg vært. Og på innflyttingsfest hos en nabo, og på Tupperware-party hos en annen. Har ikke vært inne hos den siste naboen som flyttet inn, men var ofte på besøk hos hun som bodde der før. De fleste I nabolaget er 55+ og har ikke hjemmeboende barn, bortsett fra de siste som kom hit, de er tidlig i 30-årene og har barn i barnehagealder. Anonymkode: cac71...db2
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #9 Skrevet 4 timer siden Nei, bodd her i 15 år med samme naboer. Vi er på hils, hjelper hverandre ved behov, men har ikke ett vennskap. Anonymkode: bfe0d...a0e
Brunhilde Skrevet 4 timer siden #10 Skrevet 4 timer siden (endret) Jeg har en god tone med naboene og vi kan godt ta en kaffe og/eller prat - utenfor! Har vært innom noen av dem for å hjelpe med ting, men da er det inn og ut igjen. Hjemme foretrekker jeg besøk av gode venner og familie. Glemte å skrive at jeg er godt voksen, har bodd her en del år og er på hils med de fleste naboene. Endret 4 timer siden av Brunhilde 1
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #11 Skrevet 4 timer siden Bor på et boligfelt. Flyttet hit med ungdommer. De nærmeste naboene (i gata her) har jeg aldri vært innom. Er på hils, og det er det. Hyggelige folk, men jeg er ikke interessert i noe mer. Der at de som har småbarn i gata henger litt hos hverandre. Der vi bodde tidligere fra barna var små var vi masse sammen med naboene som også hadde småbarn. Hadde mye felles ute på lekeplassen med grilling, fester etc, og middager, julegrøt, bursdager og slikt inne. Alt til sin tid tenker jeg. Var ikke interessert i slik når vi flyttet hit, men var jo veldig hyggelig når vi hadde småbarn. Har flere venner på feltet her da, som vi er en del sammen med, men ikke som vi har blitt kjent med pga vi er naboer. Anonymkode: 2fa1c...901
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #12 Skrevet 3 timer siden Bor på bygda og har vært inne i alle husene i den vegen vi bor det er 10 boliger, prater faktisk med naboene her. Vi hjelper hverandre osv Det er 55 boliger i bygda og har vel vært innom de fleste en eller annen gang. Vi har bodd der vi bor nå i 11år. Og var nå inne hos rne naboen alt dagen etter vi flyttet inn De som bor i bygda har bodd her alt fra 1 år til hele livet sitt Anonymkode: 05fa6...77a
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå