AnonymBruker Skrevet mandag kl. 18:17 #1 Skrevet mandag kl. 18:17 Jeg bor i Bergen sentrum og katten min er utekatt og tråkker mye rundt på asfalt, men også på gress i parken. Mange dager når han kommer inn er han veldig skitten på poten, og det er ikke lett å vaske potene, for da vil han stritte imot så jeg ikke får vasket bort alt og løper rundt med våte poter og lager enda mer skitne potetrykk. Jeg har lyst på et lyst teppe til stuegulvet, men det tror jeg blir veldig upraktisk. I vinter kjøpte jeg en lys matte til kjøkkengulvet, men den var skitten etter et par uker på grunn av kattens skitne poter. Hva gjør dere som bor i asfaltjungelen med utekatt? Anonymkode: 63b0e...ef5
AnonymBruker Skrevet mandag kl. 18:23 #2 Skrevet mandag kl. 18:23 Har mørkere tepper… Anonymkode: 1ebeb...52f 1
AnonymBruker Skrevet mandag kl. 18:54 #3 Skrevet mandag kl. 18:54 AnonymBruker skrev (30 minutter siden): Har mørkere tepper… Anonymkode: 1ebeb...52f Pga katten? Anonymkode: 63b0e...ef5
AnonymBruker Skrevet mandag kl. 18:59 #4 Skrevet mandag kl. 18:59 Jeg gjør som busselskaper, hoteller osv. Har tepper med mønster og litt mørke. Da ses ikke potemerker og heller ikke hvor byttedyrene har vært Anonymkode: 51339...2b7 1 1
AnonymBruker Skrevet mandag kl. 19:02 #5 Skrevet mandag kl. 19:02 Ett mørkt teppe blir akkurat like møkkete som ett lyst. Har mørkere tepper, og tepper som kan vaskes. Ikke pga alt pus drar inn, men fordi pelsen ikke synes like godt på mørkere tepper, og det er lettere kamuflere flekker etter oppkast. Anonymkode: 07ccb...214 1
Leo Skrevet mandag kl. 19:04 #6 Skrevet mandag kl. 19:04 Noe må man ofre når man har kjæledyr og jeg, som har hund og to katter, som går ut og inn som de vil i hagen, kan bare glemme å ha noe som ikke enkelt kan tørkes av med en microfiberklut. Det innebærer bl.a. ingen tepper ut over dørmatter som kan vaskes i maskin. 2
AnonymBruker Skrevet mandag kl. 19:08 #7 Skrevet mandag kl. 19:08 AnonymBruker skrev (50 minutter siden): Jeg bor i Bergen sentrum og katten min er utekatt og tråkker mye rundt på asfalt, men også på gress i parken. Mange dager når han kommer inn er han veldig skitten på poten, og det er ikke lett å vaske potene, for da vil han stritte imot så jeg ikke får vasket bort alt og løper rundt med våte poter og lager enda mer skitne potetrykk. Jeg har lyst på et lyst teppe til stuegulvet, men det tror jeg blir veldig upraktisk. I vinter kjøpte jeg en lys matte til kjøkkengulvet, men den var skitten etter et par uker på grunn av kattens skitne poter. Hva gjør dere som bor i asfaltjungelen med utekatt? Anonymkode: 63b0e...ef5 Da må du velge, katt eller lyst teppe. Vanskelig å ha begge deler på en gang... Anonymkode: 0959e...d6a 2
AnonymBruker Skrevet mandag kl. 19:11 #8 Skrevet mandag kl. 19:11 Jeg har katt og lyst teppe, men dette er et langlugget teppe og da blir alt mer kamuflert sånn som når man har mørkere tepper eller tepper med mønster Anonymkode: a29b6...af3
AnonymBruker Skrevet mandag kl. 19:16 #9 Skrevet mandag kl. 19:16 AnonymBruker skrev (21 minutter siden): Pga katten? Anonymkode: 63b0e...ef5 Jeg er slaven dems, de befalte langhårete kosetepper eller med mørkere mønster! Anonymkode: 1ebeb...52f 1
AnonymBruker Skrevet mandag kl. 22:05 #10 Skrevet mandag kl. 22:05 Du får kjøpe tekstilrensemaskin! Anonymkode: ac005...714 1
AnonymBruker Skrevet mandag kl. 22:37 #11 Skrevet mandag kl. 22:37 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Jeg bor i Bergen sentrum og katten min er utekatt og tråkker mye rundt på asfalt, men også på gress i parken. Mange dager når han kommer inn er han veldig skitten på poten, og det er ikke lett å vaske potene, for da vil han stritte imot så jeg ikke får vasket bort alt og løper rundt med våte poter og lager enda mer skitne potetrykk. Jeg har lyst på et lyst teppe til stuegulvet, men det tror jeg blir veldig upraktisk. I vinter kjøpte jeg en lys matte til kjøkkengulvet, men den var skitten etter et par uker på grunn av kattens skitne poter. Hva gjør dere som bor i asfaltjungelen med utekatt? Anonymkode: 63b0e...ef5 Vil anbefale å flytte til Søfteland. Anonymkode: 0a322...8ab
AnonymBruker Skrevet mandag kl. 22:56 #12 Skrevet mandag kl. 22:56 AnonymBruker skrev (18 minutter siden): Vil anbefale å flytte til Søfteland. Anonymkode: 0a322...8ab Det er asfalt og eksos på Søfteland også, men mer gress og natur Ts Anonymkode: 63b0e...ef5
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå