Gå til innhold

Hvordan er magen din?


Pepita

Anbefalte innlegg

Hei!

Hvordan er magen din?

Har den vokst mye?

Er den steinhard, hard eller fortsatt myk?

Legg gjerne inn bilde! :)

Min er flat og ganske myk egentlig. :sjenert:

Hard helt nederst...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Magen har vokst med ekspressfart den siste uka. Er 17+1 i dag, så jeg synes det er litt tidlig med mage... Den er ganske myk øverst og hardere nederst. Klarer ikke å få igjen knappene på noen av buksene mine- og ikke finner jeg noen fine "mamma-bukser" i butikkene heller :forvirret: . Har vel lagt på meg 2-3 kg allerede- men utskeielsene i påska gjorde vel ikke akkurat saken bedre ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Miss.Chanel

tili?

vi er da halveis snart! livoren i uke 17 er faktisk like under navelen her hos meg ivertfall og babyen er snart 20Cm...

Endret av Fru.Magda :)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har faktisk fått ganske stor mage jeg også. Fikk kommentar på jobben i dag, så den må nok ha vokst en del i påsken.... :sjenert:

Kan legge ut bilde av magen - tatt 18 + 0.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det hjelper seg ;) Det synes nå, selv om noen sier at "den er så liten så" (blir litt lei meg jeg da :sjenert: ). Mener livmora har nådd navelen, kjennes sånn ut. Bare veldig vide gensere skjuler magen (ikke at jeg bruker de), og jeg må nok gi opp den siste vanlige jeansen min snart (som er veldig lav i livet).

Koser meg ettersom den vokser, jeg! Elsker det - jeg er jo gravid :hjerter:

Runder snart 19 uker (hvis ikke UL endrer da, noe som alltid er sannsynlig!)

Endret av Windy
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Min mage er ikke så voldsomt stor ennå, men ikke pokker om jeg får på meg noen av mine vanlige bukser... Jeg kjenner at livmoren har kommet "opp" i magen, og der den ligger er det ganske hardt, men ellers er det som det pleier, altså litt å ta i. ;)

Er forresten 13+4 i dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

å tvinge på seg sine "egne" bukser er ikke så bra da...

Nei, det er sikkert og visst. Her går det kun i store kosebukser og mammabukser om dagen. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Magen min er ikke mye stor nei :sjenert: Har begynt å få en god del komentarer på det nå. Syns den har blitt hardere den siste uken, og jeg ser at det har begynt å skje litt med den, men det tar bare sin tid.

Så syns jeg at jeg har fått sånn jentemage, blitt ganske mye bredere fra rett under puppene og nedver. Ikke noe kul her nei :)

Bilde fra i går 19+0 ligger i dagboken min ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

min mage har vokst skikkelig de siste 3-4 dagene.

jeg var på jobb på onsdag for første gang siden februar, og da var det nesten ingen som sa noe spesielt om magen. men i dag har "alle" kommentert at den begynner å bli stor. så her har det skjedd noe i ekspressfart :ler:

jeg synes det er litt lite kul, og litt mye "mykt å ta i" :sjenert:

så da er det kanskje jentemage, da ;)

jeg er 16+6 i dag

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For en uke siden syntes jeg at jeg bare så feit ut! :sur: Nå har magen begynt å vokse i ekspressfart og har på bare en uke blitt veldig tydelig "gravidmage".

Alle ser det liksom nå. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For en uke siden syntes jeg at jeg bare så feit ut! :sur:  Nå har magen begynt å vokse i ekspressfart og har på bare en uke blitt veldig tydelig "gravidmage".

Alle ser det liksom nå.  :)

Slik er det her også. Fra å ha en "trent for lite, spist for mye-mage" før påske, kom jeg på jobb etter ferien med skikkelig gravid-mage. Det var visst ikke alle på jobb som visste at jeg var gravid (stor arbeidsplass), så den siste uken har jeg fått en masse kommentarer og koselig oppmerksomhet.

Men jeg får fortsatt på meg de fleste buksene mine, da........har kun "mage foran" :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...