AnonymBruker Skrevet 1. juni #1 Skrevet 1. juni Hei, eg er ikkje så røynd i matlaging, så dristar meg til å spørre her. Lurer på om eg kan lage coulis tjukkare enn vanleg ved å ha litt gelatin oppi? Tenkte å prøve å ha det som fyll i kake Anonymkode: c1dbf...2f8
AnonymBruker Skrevet 1. juni #2 Skrevet 1. juni Du vil nok ende oll med en mer geleete coulis, og ikke rennende. Jeg ville droppet det, men du kan alltids prøvelage en batch og se hvordan det blir? Anonymkode: 11de7...744
AnonymBruker Skrevet 1. juni #3 Skrevet 1. juni AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Du vil nok ende oll med en mer geleete coulis, og ikke rennende. Jeg ville droppet det, men du kan alltids prøvelage en batch og se hvordan det blir? Anonymkode: 11de7...744 Takk! Trur du det hadde vore smartare å prøve maizenna? Anonymkode: c1dbf...2f8
Hunter7 Skrevet 1. juni #4 Skrevet 1. juni AnonymBruker skrev (5 timer siden): Takk! Trur du det hadde vore smartare å prøve maizenna? Anonymkode: c1dbf...2f8 Hvis du vil ha en klar coulis, så kan du bruke tapioka (sagomel) for en vegansk variant. Tror agar-agar også gir gjennomsiktig resultat og er vel det nærmeste du kommer gelatin i sluttresultatet.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå