Gå til innhold

Skjulte filer på USB-stikk


Gjest Gjest_Lala_*

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_Lala_*

Hvordan får man fjernet skjulte filer på USB-stikk? Ser ingen filer, men ser at det likevel ligger noe der som tar opp masse plass. :grine: Hvordan kan jeg få fjernet disse?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvis du formaterer USB-stick'en vil ALLE filer bli slettet. Ellers skal det være noen innstillinger i Windows Explorer for at også skjulte filer skal vises (sitter på en Windows NT-PC nå, så jeg har det ikke foran meg).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest *Snart medlem*

I Windows Utforsker går du på Funksjoner -> Mappeinnstillinger -> Vis -> Skjulte filer og mapper. Huk av på Vis skjulte filer og mapper.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest *Gjest*

En del av de skjulte filene skal være der.. en usb-pin er jo en form for harddisk, og da blir det automatisk noen filer som ligger der, for å hjelpe deg til å beholde det du har. På min brikke er det mulighet for å passordbeskytte område, og da må det jo ligge litt på brikken for at dette skal fungere. Hvis du har en usb-pin som kan brukes som harddisk, altså enkelte kan du ha programmer på, som du kjører rett fra brikken, da må det ligge systemfiler igjen på brikken..

Lykke til med problemet ditt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...