Gå til innhold

Magevondt etter jeg har spist

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest_Cuba_*
Skrevet

Har bare vært i går og litt til frokost så vet jo ikke om det er noe varig greier, men spør med en gang uansett jeg.

Etter jeg hadde spist lunsj på jobben i går fikk jeg skikkelig vondt magen. Det var kanskje fra midten og ned ca. Gikk ganske langt ned og faktisk.

Samme skjedde etter middag. Det kommer noen minutter etter jeg har spist. Etter lunsj varte det kanskje en time og etter middag var ca. et kvarter tror jeg. Til frokost i dag spiste jeg bare en skive, men kunne merke littergrann.

Kan det komme av stress? Har veldig mye å tenke på om dagen så det kan jo være det. Vil det gå over av seg selv eller kan det være noe spesielt? Skal sjekke til lunsj i dag og så får jeg se om det kommer igjen. Blir glad for svar likevel :)

Videoannonse
Annonse
Gjest gjest1
Skrevet

Få i deg blåbær og yoghurt. Mana blåbærsaft er usukret og er bra for magen.

Hold deg unna melk og saltet mat. Og spis små måltider.

Hvis du er oppblåst, så gå en tur. Det lindrer på stresset samtidig.

Skrevet

Hold deg til frukt og grønt som magene våre er vant til :)

Skrevet

Jeg får i blant opplåst og vond mage rett etter å ha spist. Det ser ut som jeg er gravid. Jeg spurte legen min i dette, sa han at det kan være at magen ikke forventer seg maten og derfor reagerer og begynner å jobbe voldsomt. Jeg var sulten da jeg spiste, så det var ikke noe med det å gjøre. Legen min sa at det også kunne være at jeg hadde spist mye på for kort tid... Spis sakte, og begynn gjerne måltidet med te eller vann, så magen er bedre forberedt på at det kommer noe.

Gjest Gjest_Cuba_*
Skrevet

Oki! Takk for hjelpen :)

Var ikke sånn i går da, så kanskje bare magen hadde en "dårlig" dag eller at jeg var ille stressa eller noe..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...