AnonymBruker Skrevet 1 time siden #1 Skrevet 1 time siden Jeg fikk spørsmål fra en venninne om hun kunne komme på besøk i morgen. Jeg sa at jeg skal til kiropraktor i nærheten av henne så jeg kunne komme til henne i stedet. Det var greit fikk jeg til svar. Men etter en stund fikk jeg melding om hun kunne møte meg utenfor til kiropraktor og så kunne vi gå tur. Rart at hun plutselig kom med det forslaget? Anonymkode: f06b9...308
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #2 Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg fikk spørsmål fra en venninne om hun kunne komme på besøk i morgen. Jeg sa at jeg skal til kiropraktor i nærheten av henne så jeg kunne komme til henne i stedet. Det var greit fikk jeg til svar. Men etter en stund fikk jeg melding om hun kunne møte meg utenfor til kiropraktor og så kunne vi gå tur. Rart at hun plutselig kom med det forslaget? Anonymkode: f06b9...308 Hun vil vel ikke ha deg inn i leiligheten da. Anonymkode: 026d2...2df 2
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #3 Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Rart at hun plutselig kom med det forslaget? Anonymkode: f06b9...308 Er det ikke godt å få rørt litt på seg etter kiropraktor da? Anonymkode: ffcfd...d1f 2
Daria Skrevet 1 time siden #4 Skrevet 1 time siden Det hørtes helt normalt ut å foreslå en aktivitet når man skal treffes. Hvorfor tenker du at det er rart? Ville det vært mer eller mindre rart om hun heller foreslå å gå på kafé? 2
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #5 Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hun vil vel ikke ha deg inn i leiligheten da. Anonymkode: 026d2...2df Jeg har vært der mange ganger så litt rart Anonymkode: f06b9...308
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #6 Skrevet 1 time siden Herregud, nå må folk slutte å overanalysere. Gå tur ble rart også nå? Himmel... Anonymkode: aee84...7da 3 1
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #7 Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jeg har vært der mange ganger så litt rart Anonymkode: f06b9...308 Javel… da var det bare et hyggelig forslag, da. Hva er tanken din bak innlegget? Skal vi diskutere noe her eller hva? Anonymkode: 026d2...2df
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #9 Skrevet 1 time siden Jeg går heller på tur enn å sitte hjemme når jeg skal være sosial… er det rart å spørre om det? 😅 Anonymkode: 80019...e56 2
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #10 Skrevet 1 time siden Det er lurt å gå etter kiropraktor time da, og uansett deilig å bevege seg. Hva i alle dager er rart med det? Anonymkode: 79155...037 1
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #11 Skrevet 1 time siden Det er virkelig ingen grenser for hva folk her på Kvinneguiden synes er rart, eller lurer på om er rart. Lurer virkelig på hvordan det er å tenke så mye på hva som er rart, «innafor», og hva andre måtte tenke om en. For det virker utrolig slitsomt og som en unødvendig bruk av krefter. Anonymkode: 322dc...d24 1
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #13 Skrevet 1 time siden Kanskje hun ikke orker å rydde eller styre i stand noe hjemme, eller vil komme seg litt ut bare? Ikke merkelig i det hele tatt synes nå jeg. Anonymkode: e0862...9d7 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå