Gå til innhold

Da ble det en jente

Fremhevede innlegg

Skrevet
Huh..?  :overrasket: Hva er dette som folk snakker om, har ikke fått med meg det?

Noen forklare?

Det jeg har hørt var at hun måtte føde i stillhet, altså ikke skrike under fødselen. Ifølge den kirken/troen dems.. Noe dementi av det har ikke jeg sett, så det kan jeg ikke svare på!

Ble jo ramaskrik fordi Tom C nektet en fødende kvinne å komme med en lyd...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det siste er visst at Katie ikke får snakke til babyen på en uke.

Gjest synseren
Skrevet

Har ikke slått dere at det bare kan være rykter? Fødselen forgikk nok normalt. Må ikke tro på alt dere hører!

Skrevet

Synes synd på Katie jeg :tristbla: Mannen er jo over 40 år og vil liksom aldri bli voksen.

Etter å ha sett noen intervjuer med han på tv, sitter jeg igjen med det bildet av at han må være veldig kontrollerende og vil gjerne ha ting på sin måte. Men han er nok også veldig nuffenuffete dersom dersom hun gjør som han sier. Men jeg klarer ikke sååå mye kozemoze jeg altså......

Skrevet
hvorfor hopper han i sofaer? :klø:

Fordi han var forelsket :roll:

Skrevet
Må ikke tro på alt dere hører!

Jo, for det blir mye morsommere da!

:ler:

Skrevet
Det var snakk om at hele fødestua måtte være stille under fødselen, av respekt for barnet. I det siste har de dementert det med at det bare er alle andre enn Katie måtte være stille.

Så mye teit Tom Cruise sier, i og med at han må gå og dementere alt hele tiden.

Gjest gjest1
Skrevet

Man skal ikke tro alt man leser.

Jeg så et Dr.Phil program i forrige uke eller uka før, hvor han tok for seg et bildeoppslag med medfølgende artikkel om seg selv, fra en base ball kamp eller hva det var.

Der hadde de fotografert ham med en skummel fyr i skinnjakke som det så ut som om han var i heftig krangel med, og historien var utfyllende om hva som skjedde.

Virkeligheten var at denne skinnkledde mannen var produceren hans og at laget deres akkurat da hadde scoret eller slo et langt slag eller noe sånt, og de så på hverandre og sa: Så du det?... eller noe sånt da....

Altså bare sprøyt fra ende til annen.

Skrevet

Jeg synes fremdeles Dr.Phil i slagsmål med skummel fyr i skinnjakke er en bedre historie, så jeg velger å tro på den ;)

Skrevet

Vel, gratulerer til dem, dog jeg har mine meninger om Tom Cruise.(..)

Mvh Yvonne :heiajente:

Skrevet
Jeg synes fremdeles Dr.Phil i slagsmål med skummel fyr i skinnjakke er en bedre historie, så jeg velger å tro på den  ;)

:ler: Enig!

Skrevet

Håper barna og familien fikk god opplæring gjennom familieforøkningskurset. Spesielt når barna skal jobbe på skift med den nye babyen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...