Gjest gjest1 Skrevet 19. april 2006 #1 Skrevet 19. april 2006 http://edition.cnn.com/2006/SHOWBIZ/Movies...s.ap/index.html
Gjest Gjest Skrevet 19. april 2006 #3 Skrevet 19. april 2006 Lurer på om han spiste navlestreng og morkake slik han hadde sagt på forhånd, jeg... Nå er det vel ikke noe å lure på lenger at han har blitt helt sprø?
iss Skrevet 19. april 2006 #4 Skrevet 19. april 2006 (endret) Lurer på om han spiste navlestreng og morkake slik han hadde sagt på forhånd, jeg... Nå er det vel ikke noe å lure på lenger at han har blitt helt sprø? ← Det var det jeg skulle skrive og!! Endret 19. april 2006 av iss
Gjest Bellatrix Skrevet 19. april 2006 #5 Skrevet 19. april 2006 Lurer på om han spiste navlestreng og morkake slik han hadde sagt på forhånd, jeg... Nå er det vel ikke noe å lure på lenger at han har blitt helt sprø? ← Jeg tenkte det samme. Lagde Katie lyd under fødselen? Snakket hun til barnet etterpå?
iss Skrevet 19. april 2006 #6 Skrevet 19. april 2006 <---- kati da hun ville skrike men tom stod og nektet henne det
Gjest Bellatrix Skrevet 19. april 2006 #7 Skrevet 19. april 2006 <---- kati da hun ville skrike men tom stod og nektet henne det ← Jeg mister helt respekten for denne mannen.
Gjest Gjest Skrevet 19. april 2006 #9 Skrevet 19. april 2006 Jeg tror ikke han spiste navlestrengen, merkelige uttalelser fra denne mannen, og jeg tror han sier slike ting for å få publisitet, det vet han..............
Monarabb Skrevet 19. april 2006 #10 Skrevet 19. april 2006 Lurer paa hvordan dette barnet blir med en slik far? Faar haape barnet ligner mest paa Katie og at hun ikke blir hjernevasket av faren..
Annie Skrevet 19. april 2006 #11 Skrevet 19. april 2006 Tom har blitt helt rar de siste årene og jeg orker ikke se filmer med han engang. Ikke syns jeg han og Katie passer sammen heller. Han ser ut som faren hennes.
Gjest Gjest Skrevet 19. april 2006 #12 Skrevet 19. april 2006 Tom Cruise viser stor usikkerhet go umodenhet fordi: han er avhengig av en meninghet og en personlig kvinne fra meningheten som må veilede ham i den minste ting. Han må ha en oppskrift på det meste han er tydeligvis ikke frittenkende. Uttalelsene hans om at Katie ikke bør skrike er hårreisende og det samme er det han har sagt om å spise de blodige innvollene fra et menneske: sin egen kone og datters... Neste uttalelse fra den kanten er vel kanskje at han ønsker å drikke sin kones (og datters) menstruasjonsblod.
Annie Skrevet 19. april 2006 #13 Skrevet 19. april 2006 Neste uttalelse fra den kanten er vel kanskje at han ønsker å drikke sin kones (og datters) menstruasjonsblod.← NÅ var du kvalm nå!
Gjest King James II Skrevet 19. april 2006 #14 Skrevet 19. april 2006 Jeg lurer på om noen vet hvor mye jeg gir blaffen i akkurat det...
Gjest Shadowlyn Skrevet 19. april 2006 #15 Skrevet 19. april 2006 Jeg lurer på om noen vet hvor mye jeg gir blaffen i akkurat det... ← Men fortsatt tok du deg tid til å komme inn hit, lese det og svare på innlegget.
Gjest Gjest Skrevet 19. april 2006 #16 Skrevet 19. april 2006 NÅ var du kvalm nå! ← Ja, det var kvalmt, men hvem vet hva den syke mannen er i stand til videre!
Gjest Gjest Skrevet 19. april 2006 #17 Skrevet 19. april 2006 Den siste setningen skal naturligvis være "mener du at folk som ikke kjenner deg er dumme hvis de ikke forstår at du tuller".
Latee Skrevet 19. april 2006 #18 Skrevet 19. april 2006 <---- kati da hun ville skrike men tom stod og nektet henne det ← Huh..? Hva er dette som folk snakker om, har ikke fått med meg det? Noen forklare?
Gjest Binna Skrevet 19. april 2006 #19 Skrevet 19. april 2006 Neste uttalelse fra den kanten er vel kanskje at han ønsker å drikke sin kones (og datters) menstruasjonsblod. ← :grine2: De må sikkert drikke det hele familien :grine2:
Gjest Gjest Skrevet 19. april 2006 #20 Skrevet 19. april 2006 Huh..? Hva er dette som folk snakker om, har ikke fått med meg det? Noen forklare? ← Det var snakk om at hele fødestua måtte være stille under fødselen, av respekt for barnet. I det siste har de dementert det med at det bare er alle andre enn Katie måtte være stille.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå