AnonymBruker Skrevet i går, 13:34 #1 Skrevet i går, 13:34 Har noen vært på fly som har hatt teknisk stopp? Jeg vurderer å fly fra Bergen til Helsinki og ser at flyet har teknisk stopp på Arlanda i 40 min den ene veien, og 35 min den andre. Noen som vet hva det går ut på? Må man gå av flyet? Hva med bagasje? Anonymkode: 580f6...9ad
AnonymBruker Skrevet i går, 13:38 #2 Skrevet i går, 13:38 Det er ofte en stopp for å få på/av noen flere passasjerer. Blir sittende i flyet. Anonymkode: e0b31...533
AnonymBruker Skrevet i går, 13:38 #3 Skrevet i går, 13:38 Vanligvis sitter man bare på flyet. De bytter personell, fyller drivstoff e.l. Anonymkode: d1511...4bf
AnonymBruker Skrevet i går, 13:52 #4 Skrevet i går, 13:52 Hvorfor utsette seg for slikt? Det finnes jo direkte flyvninger. Anonymkode: 46d8b...f07
AnonymBruker Skrevet i går, 14:16 #5 Skrevet i går, 14:16 AnonymBruker skrev (22 minutter siden): Hvorfor utsette seg for slikt? Det finnes jo direkte flyvninger. Anonymkode: 46d8b...f07 Kan det tenkes at det ikke er så nøye for alle, at prisen er verdt det etc? Anonymkode: 05e37...89a 1
AnonymBruker Skrevet i går, 14:19 #6 Skrevet i går, 14:19 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Kan det tenkes at det ikke er så nøye for alle, at prisen er verdt det etc? Anonymkode: 05e37...89a Skjønner det, men jeg googlet et par random datoer og prisforskjellen var på 150 kroner. Anonymkode: 46d8b...f07
AnonymBruker Skrevet 14 timer siden #7 Skrevet 14 timer siden AnonymBruker skrev (18 timer siden): Hvorfor utsette seg for slikt? Det finnes jo direkte flyvninger. Anonymkode: 46d8b...f07 Fordi jeg bor langt unna flyplassen og ikke kan reise veldig tidlig på morningen eller komme tilbake veldig seint på kvelden. Da må jeg ha ekstra overnatting, noe jeg ikke ønsker. Men hvis du fant noen direktefly som går på dag og ettermiddag, så tips meg gjerne. Anonymkode: 580f6...9ad 1
AnonymBruker Skrevet 14 timer siden #8 Skrevet 14 timer siden AnonymBruker skrev (18 timer siden): Det er ofte en stopp for å få på/av noen flere passasjerer. Blir sittende i flyet. Anonymkode: e0b31...533 AnonymBruker skrev (18 timer siden): Vanligvis sitter man bare på flyet. De bytter personell, fyller drivstoff e.l. Anonymkode: d1511...4bf Takk! Det høres jo ikke så ille ut 😊 Anonymkode: 580f6...9ad
AnonymBruker Skrevet 14 timer siden #9 Skrevet 14 timer siden Flyr ikke Finnair direkte fra Flesland? Juni-oktober står det at det går direktefly. Ikke at teknisk stopp er veldig ille, men det tar jo uansett tid. Anonymkode: cc531...acb
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå