Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei

Jeg som alenemor skiter veldig med fortnite og har startet sakte med sikkert å hate hele spillet. Men, sønnen elsker denne da han gamer med vennene sine. 

For 1 år siden kjøpte jeg xbox series s og lastet ned fortnite og laget bruker. Denne slet jeg met hele dagen å finne ut av. Jeg trodde man kunne kjøpe spill og bare putte inn og starte spill som i gamle dager med super nintendo osv. Men nei, man må få internett tilgang på xboxen, logge inn med Microsoft account, laste ned spillet, registrere osv. En hel dag! Alt gikk smooth inntil jeg kjøpte en pc til han. Denne connectet vi til en skjerm og lastet ned fortnite-igjen. Han logget seg på og spilte 1dag. Neste dag, som er idag, gjorde han et eller annet og logget seg på en en helt ny bruker som ikke er han, veldig random brukernavn. Nå klarer vi ikke å logge ut av fortnite med denne nye brukeren. Har lett og lett men finnes ikke logg ut. Har logget ut og inn av epicgames og han er logget inn med hans eget bruker på denne. Men fortnite er en helt annet bruker.

Hjeeelp. Jeg er så lei av fortnite!!

Anonymkode: aecd9...f69

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ok..jeg fant it hvordan man log seg av. Trykket på denne og det stod

" successfully logged out"

Klikker vekk(x) spillet og åpnet på nytt og den automatisk logger inn med den ukjente brukeren, uten mulighet for å legge in brukernavn og passord 🥺😒

AnonymBruker
Skrevet

Sånn ser det ut når jeg veldger log out fra settings:

20260601_161150.jpg

AnonymBruker
Skrevet

Har prøvd både relaunch, da logger den inn igjen med ukjent bruker. Prøvd log out så cancel, da logger den inn med ukjent bruker.

Prøvd krysser oppe X, og åpnet spillet igjen og den logger inn med ukjent bruker- igjen.

AnonymBruker
Skrevet

Den mogger jo ikke ut selv om jeg velger log out

20260601_161906.jpg

AnonymBruker
Skrevet

Får ikke spilt spillet uten at en er koblet til nett. 

Samtidig burde en som foreldre klare å sette grenser hvor lenge de får spille.

Anonymkode: 9413c...73a

Gjest Abra
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Får ikke spilt spillet uten at en er koblet til nett. 

Samtidig burde en som foreldre klare å sette grenser hvor lenge de får spille.

Anonymkode: 9413c...73a

Har du i det hele tatt lest hva det spørres om?

Gjest Abra
Skrevet

Fortnite har en setting kalt ‘streamer mode’ eller noe slikt. Da blir brukernavnet erstattet med noe random, kanskje denne er slått på? Aldri spilt fortnite før, men kanskje du finner den en plass i settings😅

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...