AnonymBruker Skrevet 1. juni #1 Skrevet 1. juni Har hatt en ekstremt treg flirt gående med en jeg tror er en veldig bra mann. For ett par helger siden møttes vi endelig og det endte med sex. Jeg forventet enten kulde eller litt opptrapping etterpå, men det bare fortsetter samme kontakt helt likt og tregt...men det er nok bare sånn han er så dette kan jo bli noe ekte. Nå er plutselig en ff jeg drev med lenge før singel igjen og er ganske på. Jeg får jo ikke helt ønsket oppmerksomhet fra han jeg egentlig vil ha og vi har ekstremt bra sex så jeg fristes veldig til å begynne å svare...så kom igjen KG fortell meg hvor fryktelig jeg er så jeg tar til vettet før helgen Anonymkode: e6e8f...6b1
AnonymBruker Skrevet 1. juni #3 Skrevet 1. juni Leppeblomst skrev (Akkurat nå): Hvorfor er ikke du mer på hvis du er interessert? Jeg er jo det, har vært på i snart ett år, begynner å bli frustrert og føler meg masete, også maser han andre på meg som gir meg ett barnslig ego boost.. Anonymkode: e6e8f...6b1
Lorian Skrevet 1. juni #4 Skrevet 1. juni AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg er jo det, har vært på i snart ett år, begynner å bli frustrert og føler meg masete, også maser han andre på meg som gir meg ett barnslig ego boost.. Anonymkode: e6e8f...6b1 Hvis dere har holdt på snart et år så er det greit å få avklart hvor dere er. Sånn at du ikke kaster bort tiden din mener jeg. 1
Leppeblomst Skrevet 1. juni #5 Skrevet 1. juni AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Jeg er jo det, har vært på i snart ett år, begynner å bli frustrert og føler meg masete, også maser han andre på meg som gir meg ett barnslig ego boost.. Anonymkode: e6e8f...6b1 Men hvorfor snakker du ikke med ham om hva som er veien videre? 1
AnonymBruker Skrevet 1. juni #6 Skrevet 1. juni Så snakk, fortell at du ønsker en mer "på" partner og fortell hva du føler du mangler i fht en fremtidig relasjon og spør rett ut om dette er slik han ser for seg å være? Men vær oppmerksom på at du risikerer miste en bra fyr.. Det jeg ikke ville gjort er å hoppe over på en FF fra fortiden. Anonymkode: bca57...06a 2
AnonymBruker Skrevet 1. juni #7 Skrevet 1. juni Leppeblomst skrev (9 minutter siden): Men hvorfor snakker du ikke med ham om hva som er veien videre? Alt for tidelig, jeg har drevet og chattet ham opp i ett år, han er en stille og treig type, nå får jeg endelig noen resultater, tror jeg og da kommer jeg til å fucke det opp med å ligge med gammel ff fordi han er på og jeg er dum Anonymkode: e6e8f...6b1
AnonymBruker Skrevet 1. juni #8 Skrevet 1. juni AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Så snakk, fortell at du ønsker en mer "på" partner og fortell hva du føler du mangler i fht en fremtidig relasjon og spør rett ut om dette er slik han ser for seg å være? Men vær oppmerksom på at du risikerer miste en bra fyr.. Det jeg ikke ville gjort er å hoppe over på en FF fra fortiden. Anonymkode: bca57...06a Nei, vi er jo ikke noe enda, kan ikke begynne å stille krav til en man chatter med og håper å oppnå noe med, jeg hadde løpt kanskje om han hadde villet ha en definerende samtale nå, alt for tidlig. Så utfordringen er at om dette skal kunne bli noe må jeg være tålmodig lenge til og det er vanskelig når fantastisk sex dingles foran meg ha ha. Anonymkode: e6e8f...6b1
AnonymBruker Skrevet 1. juni #9 Skrevet 1. juni Prøv å legge inn aksjer for å møte chattetypen litt oftere da? Nå har dere jo møttes en gang, så da bør det ikke være helt uhørt å si «det var fantastisk, har du lyst å sees igjen til helgen?» Du KAN selvfølgelig møte han andre også når dere åpenbart er så udefinerte, men da risikerer du jo å miste han du egentlig er interessert i. Jeg ville nok mista interessen om jeg var ham (men det er jeg jo ikke, så hvem vet). Lykke til!🫶🏻 Anonymkode: 21f3f...f1b 2
AnonymBruker Skrevet 1. juni #10 Skrevet 1. juni Hvor lenge inn i en relasjon tenker du at det er greit å ligge med andre? Du er jo allerede forelsket i ham? Da burde han være alt du tenker på. Men du har kanskje ingen sånne grenser? Jeg ser for meg at du tar en runde med FFen din selv om du er samboer/gift med han nye fyren din også, bare fordi dere har hatt en dårlig dag eller uke og du ikke føler deg sett og verdisatt. Kanskje like greit å holde deg singel. Anonymkode: 0d261...d59 1
alfathealfa Skrevet 1. juni #11 Skrevet 1. juni (endret) Siden det er slik det er, er det vel dette han vil ha. Hvorfor tenker du det kan bli noe ekte når interessen er lunken? Plenty menn som synes chatting og et ligg i ny og ne er et drømme-scenario. Man virker ikke veldig investert når man vurderer å gå etter noe som åpenbart ikke fungerte, heller. Endret 1. juni av alfathealfa
AnonymBruker Skrevet 1. juni #12 Skrevet 1. juni Dere har chatta i ett år og først møttes nå? Anonymkode: e3ab3...454
AnonymBruker Skrevet 1. juni #13 Skrevet 1. juni alfathealfa skrev (8 minutter siden): Siden det er slik det er, er det vel dette han vil ha. Hvorfor tenker du det kan bli noe ekte når interessen er lunken? Plenty menn som synes chatting og et ligg i ny og ne er et drømme-scenario. Man virker ikke veldig investert når man vurderer å gå etter noe som åpenbart ikke fungerte, heller. Ha ha nå mater du rett inn i det jeg vil høre Jeg synes chatting og ett ligg i ny og ne er drømme-scenario, men er såpass ser at jeg bare har sånt med en av gangen Nå har jeg bare lyst til å få bra sex med ff fordi det går for tregt, men liker egentlig treigingen best.. Anonymkode: e6e8f...6b1
AnonymBruker Skrevet 1. juni #14 Skrevet 1. juni AnonymBruker skrev (17 minutter siden): Dere har chatta i ett år og først møttes nå? Anonymkode: e3ab3...454 ikke helt ett år, men ja, blitt kjent, jeg er treig selv jeg så dette er egentlig den perfekte starten om vi skulle blitt noe ordentlig, men jeg er ikke ute etter forhold egentlig, bare blitt litt forelsket allikevel. Så jeg kjenner at sex med ff, glem den veldig bra fyren og alt er som det skal, men så er det en liten del som bare kanskje er litt mer forelsket enn jeg vil være. Anonymkode: e6e8f...6b1
AnonymBruker Skrevet 1. juni #15 Skrevet 1. juni Se for deg at det faktisk blir noe med treigingen, og så finner han ut at du hadde sex med ff "samtidig" (vet ikke hvor samtidig man skal regne det som om man nesten aldri treffes), og så dumper han deg. Om du synes den tanken er veldig kjip så klarer du å holde deg. Jeg har personlig gitt opp treige mannfolk, spiller ingen rolle hvor interesserte de påstår de er når jeg aldri ser dem og de ikke klarer ta initiativ i det hele tatt. Den siste endte jeg opp med å glemme at eksisterte til slutt. Fordi jeg egentlig ikke er typen som ghoster så sendte jeg en siste melding, bare "Hei, hei: lever du?", fikk svar, men ikke noe forslag om å treffes, så da lar jeg det bare gå (jeg har hele tiden måtte ta initiativ, selv om han har bekreftet at han er interessert). Anonymkode: 50bec...ba3
AnonymBruker Skrevet 1. juni #16 Skrevet 1. juni AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Se for deg at det faktisk blir noe med treigingen, og så finner han ut at du hadde sex med ff "samtidig" (vet ikke hvor samtidig man skal regne det som om man nesten aldri treffes), og så dumper han deg. Om du synes den tanken er veldig kjip så klarer du å holde deg. Jeg har personlig gitt opp treige mannfolk, spiller ingen rolle hvor interesserte de påstår de er når jeg aldri ser dem og de ikke klarer ta initiativ i det hele tatt. Den siste endte jeg opp med å glemme at eksisterte til slutt. Fordi jeg egentlig ikke er typen som ghoster så sendte jeg en siste melding, bare "Hei, hei: lever du?", fikk svar, men ikke noe forslag om å treffes, så da lar jeg det bare gå (jeg har hele tiden måtte ta initiativ, selv om han har bekreftet at han er interessert). Anonymkode: 50bec...ba3 Det er det som er, blitt litt forelsket i treigingen uten å mene det.....men er dritt å være pådriver, har aldri vært det og det kødder med hodet mitt. Anonymkode: e6e8f...6b1 1
AnonymBruker Skrevet 1. juni #17 Skrevet 1. juni AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Det er det som er, blitt litt forelsket i treigingen uten å mene det.....men er dritt å være pådriver, har aldri vært det og det kødder med hodet mitt. Anonymkode: e6e8f...6b1 For å få et resultat du aldri har fått, må du gjøre noe annet enn det du alltid har gjort. Hvis du føler du trenger ego boost fra sex, så kan du kanskje jobbe med å øke selvfølelsen, slik at du klarer å bli validert av deg selv. Da slipper du å bli fristet av ego boost fra andre menb du ikke egentlig vil ha. Anonymkode: ea79b...6a5 2
AnonymBruker Skrevet 1. juni #18 Skrevet 1. juni AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Det er det som er, blitt litt forelsket i treigingen uten å mene det.....men er dritt å være pådriver, har aldri vært det og det kødder med hodet mitt. Anonymkode: e6e8f...6b1 Men er du faktisk forelsket, eller er det at han er vanskelig å få tak på som gjør at du tenker du er interessert? Jeg har innsett at det er veldig lett å blande de to følelsene. Jeg ser der mannen er veldig klar på at han ikke er interessert så blir jeg heller ikke forelsket, selv om vi har sex, det er som en emosjonell avknapp. En mann som er litt av og på vekker jaktinstinktet, men det betyr ikke at han er mannen i mitt liv. Anonymkode: 50bec...ba3 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå