Gå til innhold

Teppefliser - erfaringer

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg pusser opp et gjesterom/hjemmekontor, og tenkte egentlig å legge vegg til vegg-teppe. Men så kom jeg plutselig over teppefliser, og lurte på om det kunne vært et alternativ. Noen som har erfaringer å dele? For eksempel vil de ligge i ro, eller er sjansen stor for at de løsner i hjørner?

Tips mottas med takk! 😊

Anonymkode: f71f4...556

Videoannonse
Annonse
Skrevet

De jeg har brukt har teip under seg. Sitter godt. Var i en gang de tålte mye. Dog veldig tynne, så ikke så godt å gå på barbeint.

Anonymkode: 334ae...061

• Liker 1
Skrevet

Jeg har kun erfaring fra da jeg var barn hos min stemor og far. Det er kanskje en grei erfaring. Jeg spydde på disse teppeflisene. Det var praktisk, for det var jo bare å bytte de ut husker jeg. Jeg visste ikke at det var teppefliser. Kunne ikke se at det var det. Som sagt så var jeg kun en unge. 

Anonymkode: fc9ca...d9b

Skrevet
AnonymBruker skrev (20 minutter siden):

De jeg har brukt har teip under seg. Sitter godt. Var i en gang de tålte mye. Dog veldig tynne, så ikke så godt å gå på barbeint.

Anonymkode: 334ae...061

Det er egentlig bare en fordel, har en skapdør som går helt ned til gulvet. 

Anonymkode: f71f4...556

Skrevet

Vi hadde teppefliser på det forige kontoret, jeg vet dessverre ikke hvordan de var festet men de gled ikke i det hele tatt, og holdt seg like fine år etter år. 

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...