Miss91 Skrevet søndag kl. 22:10 #1 Skrevet søndag kl. 22:10 Det siste halvåret har jeg lagt på meg. Jeg har alltid vært bortskjemt med at jobben har krevd mye fysisk av meg, og holdt meg i form. Det siste året har jeg jobbet nesten bare på kontoret, og det merkes! nå har jeg bestilt måltidserstattere, og jeg tenker å gå hardt ut når de kommer; en uke med kun måltidserstattere og grønnsakssuppe med svineknoke. Null godteri, det startet på fredag, passet bra med syklusen da 😅 jeg har ingen ambisjoner om å starte trening samtidig, annet enn å gå en tur tre ganger i uka. Jeg vet at jeg spiser for store porsjoner med mat nå, og jeg skal tilbake til passe mengde mat. Jeg er fullt klar over at kaloriunderskudd gjerne fører til vektoppgang igjen, men jeg har troen på å kickstarte og få tilbake normal spisemengde. Jeg er ikke syklig overvektig, men liker ikke de ekstra kiloene. sånn, måtte bare «få det ut» et sted, meg er klar for å justere fasongen litt. Uten at jeg eier en vekt 😅
Kygos Skrevet søndag kl. 22:22 #2 Skrevet søndag kl. 22:22 Miss91 skrev (8 minutter siden): Det siste halvåret har jeg lagt på meg. Jeg har alltid vært bortskjemt med at jobben har krevd mye fysisk av meg, og holdt meg i form. Det siste året har jeg jobbet nesten bare på kontoret, og det merkes! nå har jeg bestilt måltidserstattere, og jeg tenker å gå hardt ut når de kommer; en uke med kun måltidserstattere og grønnsakssuppe med svineknoke. Null godteri, det startet på fredag, passet bra med syklusen da 😅 jeg har ingen ambisjoner om å starte trening samtidig, annet enn å gå en tur tre ganger i uka. Jeg vet at jeg spiser for store porsjoner med mat nå, og jeg skal tilbake til passe mengde mat. Jeg er fullt klar over at kaloriunderskudd gjerne fører til vektoppgang igjen, men jeg har troen på å kickstarte og få tilbake normal spisemengde. Jeg er ikke syklig overvektig, men liker ikke de ekstra kiloene. sånn, måtte bare «få det ut» et sted, meg er klar for å justere fasongen litt. Uten at jeg eier en vekt 😅 Du kommer til å sprekke hvis du går for hardt ut. Det er grunnleggende filosofi i enhver vellykket slankekur at den må være bærekraftig over tid. Det er helt avgjørende. Finn forbruket ditt, tell kalorier, ligg 500 kcal I minus og stol på prosessen. 1000+ kcal i underskudd er oppskriften på å sprekke etter kort tid fordi sulten tar deg. 1
AnonymBruker Skrevet søndag kl. 22:26 #3 Skrevet søndag kl. 22:26 Begynn likeså godt med daglig analsex. Spis lite og ta daglig lakserende middel for å holde tarmen ren. Like smart som måltidserstatter og suppe. Går for en uke eller to, så orker man ikke mer. Anonymkode: 29363...b3f
Miss91 Skrevet søndag kl. 22:38 Forfatter #4 Skrevet søndag kl. 22:38 Målet er ikke å holde på i lange tider, målet er å komme tilbake til normal mengde inntak, tidligere har jeg gjort det med å faste. Nå har jeg blitt såpass gammel at jeg må spise mer enn en gang om dagen, derfor prøver jeg en annen vri jeg syns det ofte er enklere å gå hardt ut en kort periode, enn å kutte ned gradvis over lang tid. Jeg motiveres av raske resultater, og jeg syns det er enklere å godta endringer som tar lengre tid etter at jeg har sett resultat kjapt. Jeg har nok ikke behov for å gå ned maks 5kg for å være fornøyd 😃
Miss91 Skrevet søndag kl. 22:39 Forfatter #5 Skrevet søndag kl. 22:39 Kygos skrev (16 minutter siden): Du kommer til å sprekke hvis du går for hardt ut. Det er grunnleggende filosofi i enhver vellykket slankekur at den må være bærekraftig over tid. Det er helt avgjørende. Finn forbruket ditt, tell kalorier, ligg 500 kcal I minus og stol på prosessen. 1000+ kcal i underskudd er oppskriften på å sprekke etter kort tid fordi sulten tar deg. Jeg tåler en del sult ☺️
AnonymBruker Skrevet 23 timer siden #6 Skrevet 23 timer siden Jeg er av de som fint klarte å ligge veldig lavt i kalorier, gikk ned 2 kg i uka. Holdt vekten siden Anonymkode: fb872...40f
Blyana Skrevet 20 timer siden #7 Skrevet 20 timer siden Hvis du ikke har en vekt ville jeg invistert i det. Det gir litt motivasjon når man går ned i vekt og ikke minst er det lettere å følge med og passe på at man ikke går for mye opp i vekt. Da kan du jo joine mange av de vektnedgangstrådene her inne også😅 Jeg har aldri forsøkt måltidserstattere. Men har tro på å spise ren mat og satse på mye proteiner til alle måltider. Så en slags logging av mat kan være nødvendig om man ikke har helt peiling. Lykke til forresten🙌😊
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå