Gå til innhold

Sex under mensen - yay or nay?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Endte opp med å ha en ONS i går og oppdaget at jeg faktisk hadde mensen. Ikke mye blod men det var så mørkt i rommet at jeg fikk det ikke helt med meg. Føler det skikkelig kleint og lurer veldig på hvordan menn tenker rundt dette. Han har nok måtte vaske laken i dag...

Anonymkode: 28157...196

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hatt sex manger med mensen, men da men mannen. Ikke noe big deal for han.

Anonymkode: f4a56...299

Skrevet

Siden det var en ons så gjør det vel ingenting?? Jeg har  forresten aldri brydd meg om det. Så det blir selvsagt sex både med og uten mensen.

• Nyttig 1
Skrevet

For at jeg skal føle meg trygg nok til å ha sex under mensen, så må det nesten komme fra han selv. 

Jeg har blitt avvist på bakgrunn av mensen, selv når jeg trodde det var på slutten av menstruasjon, og jeg trodde jeg var ferdig. 

Har aldri følt meg så ekkel i hele mitt liv så den sjansen tar jeg ikke igjen...

Skrevet
Strigiformes skrev (6 minutter siden):

For at jeg skal føle meg trygg nok til å ha sex under mensen, så må det nesten komme fra han selv. 

Jeg har blitt avvist på bakgrunn av mensen, selv når jeg trodde det var på slutten av menstruasjon, og jeg trodde jeg var ferdig. 

Har aldri følt meg så ekkel i hele mitt liv så den sjansen tar jeg ikke igjen...

Kan ikke skjønne menn som reagerer på dette. Det er helt naturlig, og bare deilig at kvinnen også vil ha sex når hun har mensen. Aldri brydd meg. 

• Liker 1
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Vi velger å ikke ha sex når hun har mensen. Men det har selvfølgelig skjedd et par ganger i livet at partner har blødd. Det er null stress.

Anonymkode: f32a6...e5d

AnonymBruker
Skrevet

Litt er greit, men full mensen med masse blod er ikke noe særlig 

Anonymkode: 22279...2f8

Skrevet

ONS har aldri vært mi greie, men jeg og mannen bryr oss ikke om mensen. Bruker håndkle om vi har lyst sengetøy da.

AnonymBruker
Skrevet

Huff nei. Og det har mer med at jeg føler meg jævlig under mensen, ikke at blod er ekkelt. 

Anonymkode: 32e0c...f9f

AnonymBruker
Skrevet

Vi bryr oss ingenting om mensen.

Anonymkode: 596ec...622

AnonymBruker
Skrevet

Nei. Men det er fordi jeg er så øm i livmor ved mensen så det er rett og slett ubehagelig. Blør som en stukken gris gjør jeg også. 

Anonymkode: 59794...8d0

Skrevet

Ingen av oss liker det. Lukter vondt og er bløtt på en rar måte. Venter heller 👍

Skrevet

Hvis begge er kåte er det vel bare å gønne på. Ser ikke problemet.

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Det blir varmt, klissete og mye friksjon, men ellers kan jeg godt ha sex under mensen.

M50+

Anonymkode: 335e1...bd4

Skrevet

Nay! Jeg har såpass kraftige blødninger at det bare hadde blitt gris og søl uansett. Vi klarer å holde oss unna penetrering de ca. 4-5 dagene jeg har mensen. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...