AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #1 Skrevet 5 timer siden Hvorfor ommøblerer matbutikken? Hvorfor kan ikke osten stå der den alltid har stått? Og eplene? Og brødet? Hva oppnår matbutikken på å stadig ommøblere? Anonymkode: bb5f9...444 1
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #2 Skrevet 4 timer siden De oppnår at kundene bryter mønsteret sitt og slik har en større sjangs til å oppdage nye matvarer ved å gå feil eller ikke finne den varen de hadde planlagt å kjøpe. Det er en veldig effektiv strategi som også skjuler at man for eksempel har dytta ut ennå flere merkevarer til butikkens egne merkevarer. De oppnår også enormt forhøya stress for mange, meg inkludert som blir sur, tverr og furt hver gang dette skjer fordi jeg har diagnoser som gjør at jeg tåler endring dårlig. Jeg er voksen og lett nok ramma til å takle det fint annet enn mine egne indre humørsvingninger og oppdatering av indre monolog til å inkludere mange flere banneord i de 3-4 uke e det tar før jeg igjen er tilvent sånn mer eller mindre. Anonymkode: 1ae2b...340 1 1
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #3 Skrevet 4 timer siden Fordi de aller fleste produsenter er pålagt å drive med produktutvikling og derfor må også butikkene bytte ut varer regelmessig (hos oss er det hver 3. måned). Produsenter og butikkene er avhengig av hverandre og må derfor samarbeide. Anonymkode: d8eb1...426
Handerrefyren Skrevet 4 timer siden #4 Skrevet 4 timer siden Det er fordi du skal "tvinges" til å gå forbi flere varer, når du går inn i butikken og skal ha "melk og brød" går du din faste rute, du enser ikke hva annet det er i butikken, så flytter de på tingene og du surrer rundt og leter etter "melk og brød", og så ser du andre ting, og så plukker du med deg det ene og det andre! Dette er godt etterprøvbart, alle butikker gjør dette fra tid til annet, ja selv apoteket og jernvarehandleren gjør dette!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå