AnonymBruker Skrevet 31. mai #1 Skrevet 31. mai Er det noen som bruker appen Mia? Har lastet ned, men har liksom ikke helt forstått konseptet enda. Har gratisversjonen, men den virker veldig begrenset. Vurderer å kjøpe tilgang, men vil gjerne høre andres erfaringer. Har en Garmin-klokke som kan kobles til, og er i normal aktivitet, men er ikke i spesielt god form. Anonymkode: da4de...f6a
AnonymBruker Skrevet 1. juni #2 Skrevet 1. juni Den gir omtrent samme data som garmin-appen, tolkningen er litt annerledes bare. Mia gir bedre uttelling for trening med puls i sone 4 og 5 (OLT sine soner, garmin har egne men man kan endre dem) men i utgangspunktet burde du klare deg like godt med Garmins telling av intensitetsminutter. For begge er det gjennomføringen som er viktig. Sett deg et mål for hvor aktiv du skal være i løpet av en uke og overhold det, så får du fremgang. Anonymkode: 1690c...5f4
AnonymBruker Skrevet 1. juni #3 Skrevet 1. juni Jeg startet denne tråden i sin tid. Samme app, men nytt navn. Anonymkode: f65ad...7d4
AnonymBruker Skrevet 2. juni #4 Skrevet 2. juni Jeg har brukt mia. Har polarklokke. Likte den godt, siden jeg er et konkurransemenneske og liker å se uttelling på helsa. Jeg lå godt over 150 mia, jeg er tydeligvis aktiv nok sånn sett. Men plutselig begynte den å fuske, hipp som happ om den synkroniserte med klokka, da ble jeg lei. Anonymkode: 1ffd5...d07
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå