AnonymBruker Skrevet 31. mai #1 Skrevet 31. mai Hei Jeg er midt i 30 årene og har hørt dette ordtaket for første gang, men skjønner den ikke. "Legg meg i lake og kall meg sild" Hva tror dere mener han med det? En gammel mann Anonymkode: 6f487...c93
AnonymBruker Skrevet 31. mai #3 Skrevet 31. mai Å bli innestengt kanskje? Miste livet, viljen? Aldri hørt det før. Anonymkode: 44a3f...d35
petterm Skrevet 31. mai #4 Skrevet 31. mai AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Hei Jeg er midt i 30 årene og har hørt dette ordtaket for første gang, men skjønner den ikke. "Legg meg i lake og kall meg sild" Hva tror dere mener han med det? En gammel mann Anonymkode: 6f487...c93 I følge Google betyr det at han er overrasket.
AnonymBruker Skrevet 31. mai #5 Skrevet 31. mai Jeg heller med lot " i already knew that!" Eller "Duuuh" Fordi, skal man legge noen i lake så blir man jo pickle. Enten fisk eller grønnsaker pickle. Anonymkode: 6f487...c93
Summer Breeze Skrevet 31. mai #6 Skrevet 31. mai petterm skrev (10 timer siden): I følge Google betyr det at han er overrasket. Høres riktig ut. Jeg tenker på det lignende uttrykket "Hvis sånn og sånn er tilfelle, så kall meg en krakk!". Det ligner litt og uttrykker samme overraskelsen.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå