Hydrium Skrevet 2. juni #3 Skrevet 2. juni At jeg er god på bunnen. Satt i sammenheng, jeg hadde sommerjobb på et dag tilbud for psykisk utviklingshemmede. Når jeg sluttet så fikk jeg en tegning av en dame som var bruker der. Hun var nonverbal. Jeg ble så rørt av at hun hadde tegnet hjerter og plankton på et ark, og så skrev hun ordene "du er god på bunn" Jeg sa at hun også var god på bunn, og hun ble også glad så jeg vet det var godt ment 😊 Savner å jobbe der av så mange grunner. 1
Frøkenfryden Skrevet 5. juni #6 Skrevet 5. juni Lur Venn skrev (På 3.6.2026 den 21.46): Ørn 🥰 tenkte jeg det ikke.
Frøkenfryden Skrevet 5. juni #7 Skrevet 5. juni (endret) For sånn 20 år siden var jeg regissør på studentteateret. Ene skuespilleren sa han aldri hadde hatt så mye respekt for et så lite menneske før. Det traff meg og jeg husker det ennå som et av de fineste tingene jeg har hørt om meg. Endret 5. juni av Frøkenfryden
Frøkenfryden Skrevet 5. juni #8 Skrevet 5. juni fugl fønix skrev (På 31.5.2026 den 13.13): Det fineste jeg har blitt kalt er: Påfugl 🦚 Ånei.. jeg har blitt så gammel med dårlig syn at jeg har sendt den emojien og trodd det var en busk😂😂😂 Nå har jeg lært! Takk, påfuglen 1
MegJa Skrevet 5. juni #9 Skrevet 5. juni (endret) Snuppa. Søta. Jenta mi. Hjartat. ( Forsøk på Svensk på nederste ordet, men jeg vet ikke hvordan jeg lager tøddler over a-ene ). Endret 5. juni av MegJa Mhm 1
powerpuffen Skrevet 5. juni #10 Skrevet 5. juni "Så vakker du er". Ikke deilig, søt, fin.. Men vakker. Føler det ordet betyr noe mer enn bare utseende.
Lur Venn Skrevet 5. juni #11 Skrevet 5. juni Frøkenfryden skrev (2 timer siden): 🥰 tenkte jeg det ikke. 🥳
Lur Venn Skrevet 5. juni #12 Skrevet 5. juni MegJa skrev (2 timer siden): Snuppa. Søta. Jenta mi. Hjartat. ( Forsøk på Svensk på nederste ordet, men jeg vet ikke hvordan jeg lager tøddler over a-ene ). Hjärtat
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå