AnonymBruker Skrevet 31. mai #1 Skrevet 31. mai Vært sammen i 3 år og er i tredveårene. Vi planlegger å flytte sammen ganske snart, han er mest på der, men jeg er usikker... Han tar meg aldri med på besøk til sine foreldre og drar dit kun alene, eller med barna sine. Jeg har kun møtt hans søster og hennes familie. Han snakker mye om den og den i familien, men jeg kjenner at hvorfor skal jeg bry meg, får jo aldri møte de uansett. Jeg har invitert han med i jule- og påskebesøk og selskap til mine folk, konfirmasjoner, dåp og bryllup osv, samt vanlig besøk. Får aldri invitasjon til hans greier. Virker som om det livet hans med sin familie kun er hans. Neste helg skal de ha en familiefest og slektstreff som han snakker mye om. Han har ikke sagt noe om at jeg skal bli med og må sette av helgen. Han babler bare om hva han skal lage av mat og forberede til da. Jeg har tatt opp dette før, og fått beskjed om at selvsagt skal han ta meg med på ting, men det skjer aldri. Så jeg akter ikke å spørre om dette. Jeg blir litt lei meg. Jeg har veldig liten familie og hadde vært fint å kommet inn i en familie liksom. Ellers er det vel ingen vits å ha kjæreste/samboer. Dersom jeg ikke får en invitasjon til dette neste helg, tror jeg det blir avgjørende for veien videre....🥺 Anonymkode: 77c21...ff5 1 9 3
AnonymBruker Skrevet 31. mai #2 Skrevet 31. mai Men har du snakket med ham om dette, da? Anonymkode: 74154...112 6
AnonymBruker Skrevet 31. mai #3 Skrevet 31. mai Du er ikke en del av hans familie, i hans hode. Dere er to separate univers. Har du mye penger eller eier bolig? Utnytter han deg økonomisk? Anonymkode: a024b...50b 5 3
AnonymBruker Skrevet 31. mai #4 Skrevet 31. mai Du kan ikke flytte sammen med noen du ikke har møtt barna til?? Ærlig talt. På tide at du er tydelig med han. Anonymkode: 00b73...4b6 5 1
AnonymBruker Skrevet 31. mai #5 Skrevet 31. mai AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Du kan ikke flytte sammen med noen du ikke har møtt barna til?? Ærlig talt. På tide at du er tydelig med han. Anonymkode: 00b73...4b6 Jeg har møtt barna hans. Jeg er ikke rik eller har noe å utnytte. Ts Anonymkode: 77c21...ff5
AnonymBruker Skrevet 31. mai #6 Skrevet 31. mai AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Jeg har møtt barna hans. Jeg er ikke rik eller har noe å utnytte. Ts Anonymkode: 77c21...ff5 Men har du pratet med ham om dette? Anonymkode: 74154...112
oslom Skrevet 31. mai #7 Skrevet 31. mai (endret) Et eller annet skjuler han. Han må legge kortene på bordet og dere ha åpenhet om hverandre - hvis ikke bør du kutte han ut. Endret 31. mai av oslom 2 3
AnonymBruker Skrevet 31. mai #8 Skrevet 31. mai AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Jeg blir litt lei meg. Jeg har veldig liten familie og hadde vært fint å kommet inn i en familie liksom. Ellers er det vel ingen vits å ha kjæreste/samboer. Har du kun kjæreste/samboer for å få deg større familie? Aldri hørt den før. Anonymkode: 2b1a1...9f9 3
Nymerïa Skrevet 31. mai #9 Skrevet 31. mai AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Neste helg skal de ha en familiefest og slektstreff som han snakker mye om. Han har ikke sagt noe om at jeg skal bli med og må sette av helgen. Han babler bare om hva han skal lage av mat og forberede til da. Jeg har tatt opp dette før, og fått beskjed om at selvsagt skal han ta meg med på ting, men det skjer aldri. Så jeg akter ikke å spørre om dette. Men det er jo en utmerket anledning til å ta det opp? "Hvorfor snakker du så mye om et selskap jeg ikke er velkommen i? Hvorfor tror du jeg har interesse av å høre om det? Du vet jeg synes dette er leit." Jeg kan forsikre deg om at du ikke får en premie for å lide i stillhet. Men hva skal du med en mann som ikke ønsker å ha deg med på ting? Jeg tror ikke det er så hyggelig om han motvillig lar deg bli med heller. 27 7
AnonymBruker Skrevet 31. mai #10 Skrevet 31. mai AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Vært sammen i 3 år og er i tredveårene. Vi planlegger å flytte sammen ganske snart, Hvorfor skal du flytte sammen med han?? Hva er argumentene? AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Han snakker mye om den og den i familien, men jeg kjenner at hvorfor skal jeg bry meg, får jo aldri møte de uansett. Jeg har invitert han med i jule- og påskebesøk og selskap til mine folk, konfirmasjoner, dåp og bryllup osv, samt vanlig besøk. Får aldri invitasjon til hans greier. Virker som om det livet hans med sin familie kun er hans. Etter tre år og du blir ikke inkludert i hans familie. Altså, han ser jo ikke på deg som en del av hans familie. Dette er jo veldig enveis... Anonymkode: fde8a...adc 6 4
lillesnillelilla Skrevet 31. mai #11 Skrevet 31. mai (endret) Har du spurt om å få være med når han sier det er noe? Som for eksempel det slektstreffet? Kan det være at han fått det for seg at du sier fra om du vil/har lyst å være med? Eller prøvd å foreslå et konkret tidspunkt du og han kan besøke foreldrene hans? Jeg mener ikke at det er du som har ansvaret for det, men bare for å se reaksjonen hans. Uansett er det også litt rart for meg at foreldrene ikke har tatt initiativ til å møte deg heller siden f orholdet virker såpass seriøst. Endret 31. mai av lillesnillelilla 1 2
AnonymBruker Skrevet 31. mai #12 Skrevet 31. mai Min kjæreste vil ha meg med i ALLE familie samlinger, og jeg vil ha han med på mine. Om han åpenbart ikke ønsket å inkludere meg ville jeg som det første spurt hvorfor!? Om svaret var at han ikke ville inkludere meg ,så hadde jeg gjort det slutt. Punktum. Anonymkode: 5d3b1...790 3 2
AnonymBruker Skrevet 31. mai #13 Skrevet 31. mai AnonymBruker skrev (58 minutter siden): Har du kun kjæreste/samboer for å få deg større familie? Aldri hørt den før. Anonymkode: 2b1a1...9f9 Sånn helt seriøst, var det det jeg skrev? Eller vil du bare ha noe å kverulere på? Ts Anonymkode: 77c21...ff5 5 4 3
AnonymBruker Skrevet 31. mai #14 Skrevet 31. mai AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Sånn helt seriøst, var det det jeg skrev? Eller vil du bare ha noe å kverulere på? Ts Anonymkode: 77c21...ff5 Du skrev jo at det ikke var vits med kjæreste hvis du ikke fikk være en del av en ny familie. Det skjønner ikke jeg heller. Jeg er nå gift i over tyve år og har veldig lite med min svigerfamilie å gjøre fordi de bor spredt over hele landet, langt fra oss. Men det er jo ikke derfor jeg er gift. Det er min partner jeg ønsker å dele livet med, ikke svigerfamilien. Anonymkode: 74154...112 4
AnonymBruker Skrevet 31. mai #15 Skrevet 31. mai AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Du skrev jo at det ikke var vits med kjæreste hvis du ikke fikk være en del av en ny familie. Det skjønner ikke jeg heller. Jeg er nå gift i over tyve år og har veldig lite med min svigerfamilie å gjøre fordi de bor spredt over hele landet, langt fra oss. Men det er jo ikke derfor jeg er gift. Det er min partner jeg ønsker å dele livet med, ikke svigerfamilien. Anonymkode: 74154...112 Jeg er ikke TS og synes du er vanskelig nå. TS mener sikkert at hvis man blir sammen med noen som har en familie, så er det unaturlig å ikke bli en del av den. Jeg er enig. Jeg ble sammen med en mann med barn og foreldre. Jeg ble en naturlig del av familien. Anonymkode: a024b...50b 13 2 9
AnonymBruker Skrevet 31. mai #16 Skrevet 31. mai Hadde synes det var deilig å slippe å gå i familietreff, men tror jeg også hadde blitt veldig lei meg om jeg aldri ble invitert. Hvordan er han ellers på inkludering? Med barna, vennene, fritiden osv? Hadde en gang en kjæreste som aldri inkluderte meg med vennene hans, jobben eller fritid. Jeg traff foreldrene mange ganger, men ellers var det bare oss to. Mistenker at han var utro eller ville fremstå som singel. Men vet ikke den dag i dag. Har i dag kjæreste som inkluderer meg i alt og det føles veldig fint. Anonymkode: 4cc28...432 3
AnonymBruker Skrevet 31. mai #17 Skrevet 31. mai AnonymBruker skrev (1 time siden): Har du kun kjæreste/samboer for å få deg større familie? Aldri hørt den før. Anonymkode: 2b1a1...9f9 Det er jo overhodet ikke det ts skriver 🤦♀️ Anonymkode: 19d6f...648 7 1 3
AnonymBruker Skrevet 31. mai #18 Skrevet 31. mai AnonymBruker skrev (30 minutter siden): Det er jo overhodet ikke det ts skriver 🤦♀️ Anonymkode: 19d6f...648 Jo, det var nøyaktig det hun skrev. Anonymkode: 2b1a1...9f9
AnonymBruker Skrevet 31. mai #19 Skrevet 31. mai Hva har du han trenger? Hvis det ikke er penger er det barnepass, mat, kjøring hit og dit , barnepass eller lignende? Ta det bort til du er innkludert. Anonymkode: 35f4f...010 1
Nymerïa Skrevet 31. mai #20 Skrevet 31. mai AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Hva har du han trenger? Hvis det ikke er penger er det barnepass, mat, kjøring hit og dit , barnepass eller lignende? Ta det bort til du er innkludert. Anonymkode: 35f4f...010 Det du beskriver er jo en bedre løsning enn å drive på slik TS gjør nå, men det er jo ikke et sunt forhold hvis man må straffe partneren for å bli tatt hensyn til. 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå