Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Har du opplevd at du ser en person på gata, bussen, trikken eller butikken, dere smiler til hverandre, men det blir ikke noe mer selv om du kunne tenkt deg å ta en prat og bli kjent? 

Her kan du komme med din historie og se om noen kjenner seg igjen. Skriv by, setting og dato/tidspunkt. 

Admin kan slette tråden dersom det bryter med reglementet. 

  • 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hun satt på en cafe utenfor Eldorado Kino i Oslo, jeg satt på "ute-cafeen" ved kiosken på motsatt side av gågaten av cafeen hun satt på, vi fikk en intens connection med blikkontakt.
Men kunne ikke kontakte henne da hun var der med en kar, om det var en venn eller broren hennes eller kjæreste for den saks skyld, det vet jeg ikke (?) men med tanke på blikkontakten vi fikk så tenker jeg at hun nok var single (den var intens).
Endte med at da hun gikk, motsatt vei av der jeg satt bortover gata, hun snudde seg da mange ganger og så mot meg. Litt kjipt var det jo å se henne forsvinne...
Mange år siden dette nå, men det var noe ved henne og den blikkontakten vi fikk som jeg ikke har glemt enda.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...