AnonymBruker Skrevet 1 time siden #1 Skrevet 1 time siden Av det jeg har sett startet det med 1187 kr denne uka, deretter 1200 kr, 1202 kr, 1203 kr og nå ned til 1202 kr igjen. Det fremstår bare som useriøst, uansett om det skyldes valutakurser eller ikke, og jeg vil uansett ikke tro at valutakurser endres slik at det får innvirkning på vareprisene i helgene. Anonymkode: 18353...077
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #2 Skrevet 1 time siden Det der er jeg ganske sikker på er en scam nettside. Ikke noe jeg ville klikket på. Anonymkode: 23811...950 2
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #3 Skrevet 1 time siden Hvis prisen er omregning til NOK vil den jo oppdateres hele tiden i takt med endring i valutakurser. Anonymkode: f72bc...a4b 2 2
AnonymBruker Skrevet 50 minutter siden #4 Skrevet 50 minutter siden AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Hvis prisen er omregning til NOK vil den jo oppdateres hele tiden i takt med endring i valutakurser. Anonymkode: f72bc...a4b Inkludert lørdag og søndag? Ville uansett virket mer seriøst med mer stabile priser. Jeg har selv handlet fra den nettbutikken btw mtp det forrige innlegget. Anonymkode: 18353...077
AnonymBruker Skrevet 45 minutter siden #5 Skrevet 45 minutter siden AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Inkludert lørdag og søndag? Ville uansett virket mer seriøst med mer stabile priser. Jeg har selv handlet fra den nettbutikken btw mtp det forrige innlegget. Anonymkode: 18353...077 TIl og med dnb sin nettbank har kurs som er dagsaktuelle også i helger. Anonymkode: 04464...bda
AnonymBruker Skrevet 37 minutter siden #6 Skrevet 37 minutter siden Løpeshop er ingen skam, men en veletablert nettbutikk for oss som løper. Kjøpt en god del derfra. Anonymkode: 38f1c...8d7 2
AnonymBruker Skrevet 33 minutter siden #7 Skrevet 33 minutter siden AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Løpeshop er ingen skam, men en veletablert nettbutikk for oss som løper. Kjøpt en god del derfra. Anonymkode: 38f1c...8d7 Mente scam. Autocorrect. Anonymkode: 38f1c...8d7
Snok1 Skrevet 26 minutter siden #8 Skrevet 26 minutter siden AnonymBruker skrev (41 minutter siden): Det der er jeg ganske sikker på er en scam nettside. Ikke noe jeg ville klikket på. Anonymkode: 23811...950 Loepeshop er en legit shop med originale varer til konkurransedyktige priser. Det er jo nesten ingen prisvariasjon i TSs liste. Dette er sikkert bare valutasvingnknger. Kjøp med god samvittighet om du liker varen, TS!
AnonymBruker Skrevet 19 minutter siden #9 Skrevet 19 minutter siden Jeg har handlet fra Løpeshop mange ganger, og de er seriøse. Bra varer, dynamiske priser - for de holder til i Danmark. Sånn er det jo hvis du skal kjøpe et brød i København også, da blir prisen i NOK forskjellig fra gang til gang. Ikke noe mistenkelig i det. Anonymkode: 3386c...151
AnonymBruker Skrevet 18 minutter siden #10 Skrevet 18 minutter siden Valuta står ikke stille selv om det er helg. Og så mye svinger da prisene heller ikke. Anonymkode: 3d3ea...903
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå