AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #1 Skrevet 8 timer siden Hei! Var på dyrebutikken i går og fant frosne kyllinghjerter til hund og katt. Hun som jobbet der var usikker på om jeg burde koke hjertet før jeg gav det til pus. Jeg tenker på salmonella. Hva gjør dere andre ? Har prøvd å google litt, men får litt forskjellige svar. Anonymkode: ad52c...bfd
AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #2 Skrevet 8 timer siden Du tiner de på kjøkkenbenken eller i kjøleskapet og gir de rå. Anonymkode: 5827f...4a7
AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #3 Skrevet 8 timer siden Råfor fryst fra dyrebutikk er trygt. Bare ikke la maten ligge rå fremme i timevis, men kattene er gode å sniffe om den er god å spise. Ikke bli overrasket om den ikke vil ha hvis katten f.eks ikke spiser mye variert fra før eller ikke jakter så mye. Anonymkode: f32a8...672
AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #5 Skrevet 8 timer siden AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Du tiner de på kjøkkenbenken eller i kjøleskapet og gir de rå. Anonymkode: 5827f...4a7 Ja la fire stk i kjøleskapet så kan begge to prøve i morgen . Kattene altså, ikke jeg. AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Råfor fryst fra dyrebutikk er trygt. Bare ikke la maten ligge rå fremme i timevis, men kattene er gode å sniffe om den er god å spise. Ikke bli overrasket om den ikke vil ha hvis katten f.eks ikke spiser mye variert fra før eller ikke jakter så mye. Anonymkode: f32a8...672 Takk for rådet definer variert. Synes de er gode til å spise og smake på det de får servert. + Det de ikke får servert, men tar fra vår tallerken 😅 det blir gøy å prøve da . Luringa skrev (9 minutter siden): Funker de rått til hunder og? Det var bilde av en hund på pakken:) Anonymkode: ad52c...bfd
AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #6 Skrevet 8 timer siden Luringa skrev (11 minutter siden): Funker de rått til hunder og? Ja. Anonymkode: 5827f...4a7
AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #7 Skrevet 8 timer siden AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Ja la fire stk i kjøleskapet så kan begge to prøve i morgen . Kattene altså, ikke jeg. Takk for rådet definer variert. Synes de er gode til å spise og smake på det de får servert. + Det de ikke får servert, men tar fra vår tallerken 😅 det blir gøy å prøve da . Det var bilde av en hund på pakken:) Anonymkode: ad52c...bfd Hehe ja katter er så forskjellige, typisk er at de som "bare spiser tørrfor er kresne", noe som egentlig betyr at kattene ikke tør å spise ting som lukter ukjent. Selv måtte jeg strø litt knust tørrfor over råforet (selv om han spiser alt mulig våtfor) i starten. Men nå spiser han rått helt av seg selv og elsker det. Lykke til! Anonymkode: f32a8...672
AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #8 Skrevet 8 timer siden AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Hehe ja katter er så forskjellige, typisk er at de som "bare spiser tørrfor er kresne", noe som egentlig betyr at kattene ikke tør å spise ting som lukter ukjent. Selv måtte jeg strø litt knust tørrfor over råforet (selv om han spiser alt mulig våtfor) i starten. Men nå spiser han rått helt av seg selv og elsker det. Lykke til! Anonymkode: f32a8...672 Herlig ❤️ ja og det er jo fullt forståelig, det er jo lurt å bare fortsette å prøve litt og litt og blande med kjent smak og lukt så de blir vant til det Anonymkode: ad52c...bfd
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå