AnonymBruker Skrevet lørdag kl. 22:00 #1 Skrevet lørdag kl. 22:00 Hvis ungdommen er hos en venn, dere kjenner familien godt, bor på et lite sted, og dere vet hvem ungdommen er sammen med og at situasjonen er trygg – når synes dere det er rimelig at ungdommen skal være hjemme? Og dersom dere selv ønsker å legge dere før den tid, venter dere til han eller hun har kommet hjem, eller legger dere dere og stoler på at ungdommen kommer hjem som avtalt? Anonymkode: 941cf...f08
AnonymBruker Skrevet lørdag kl. 22:10 #2 Skrevet lørdag kl. 22:10 Hvis det er bare noen få personer der: kl ett-to. Hvis det er mange der: midnatt. Anonymkode: 3083f...00d
AnonymBruker Skrevet lørdag kl. 22:14 #3 Skrevet lørdag kl. 22:14 Ikke mange. Og jeg kjenner alle. Men jeg synes det er alt for seint. Vi har ikke mange regler hos oss og er ikke så veldig strenge på ting. Rett og slett fordi vi ikke har trengt det. Men jeg har noen få prinsipper, og det er at jeg ALDRI legger meg før poden er i hus. Og jeg tåler ikke være oppe til klokka 2….. Anonymkode: 941cf...f08
AnonymBruker Skrevet lørdag kl. 22:14 #4 Skrevet lørdag kl. 22:14 Vi bor i utkanten av byen, og her må ungdommen være inne før kl 24. Får ikke gå hjem alene, kun sammen med andre, ellers henter vi. Mest for at det skal være trygt, og litt for at det ikke blir for sent mtp leggetid og søvn. Anonymkode: cbcea...b29
LilleMy_09 Skrevet lørdag kl. 22:17 #5 Skrevet lørdag kl. 22:17 (endret) Måtte være hjemme rundt midnatt Endret lørdag kl. 22:17 av LilleMy_09
AnonymBruker Skrevet søndag kl. 09:12 #6 Skrevet søndag kl. 09:12 Her hadde i 23.45. Klubben stengte 23 og for å komme hjem måtte vi eller foreldre til venner kjøre, vi delte på kjøringen De var 4 gutter som var sammen, de sov ofte hos hverandre pga en måtte kjøre for å hente. Så ble utrolig deilig da de tok traktor lappen Anonymkode: e4ea4...8e3
kjærring Skrevet mandag kl. 15:42 #7 Skrevet mandag kl. 15:42 AnonymBruker skrev (På 31.5.2026 den 0.00): Hvis ungdommen er hos en venn, dere kjenner familien godt, bor på et lite sted, og dere vet hvem ungdommen er sammen med og at situasjonen er trygg – når synes dere det er rimelig at ungdommen skal være hjemme? Og dersom dere selv ønsker å legge dere før den tid, venter dere til han eller hun har kommet hjem, eller legger dere dere og stoler på at ungdommen kommer hjem som avtalt? Anonymkode: 941cf...f08 Kommer litt an på hva de gjør. Om de er inne hos hverandre, ser på film f.eks og det er helg..da blir vi enige. Legger meg ikke før barnet har kommet hjem
AnonymBruker Skrevet mandag kl. 16:24 #8 Skrevet mandag kl. 16:24 AnonymBruker skrev (På 31.5.2026 den 0.14): Ikke mange. Og jeg kjenner alle. Men jeg synes det er alt for seint. Vi har ikke mange regler hos oss og er ikke så veldig strenge på ting. Rett og slett fordi vi ikke har trengt det. Men jeg har noen få prinsipper, og det er at jeg ALDRI legger meg før poden er i hus. Og jeg tåler ikke være oppe til klokka 2….. Anonymkode: 941cf...f08 Men poden skal ikke trenge å forholde seg til mammas skjønnhetssøvn. Det er urimelig at tenåringen må hjem fordi du nekter å legge deg før han. Hva med dem som har foreldre som legger seg klokka 22, er det rimelig å kreve at en 15-åring kommer hjem før 22? Men nå har ikke jeg noe problem med å være oppe til tre-fire i helgene selv, og jeg krever heller ikke at poden er hjemme før jeg legger meg. Skrur ikke av lyden på telefonen, så hvis han ringer så våkner jeg. Anonymkode: 3083f...00d 1
AnonymBruker Skrevet mandag kl. 16:30 #9 Skrevet mandag kl. 16:30 Vi ser an. De møtes stortsett hos venner, og det har igrunnen ikke vært spørsmål om å være ute lenger enn til rundt midnatt. Får ikke gå alene hjem, så hun går enten med venner eller vi henter. Legger oss aldri før hun er hjemme. Anonymkode: fb6ca...22f
AnonymBruker Skrevet mandag kl. 16:53 #10 Skrevet mandag kl. 16:53 Han får være til rundt 01-02, men ikke senere. De er 15 år, det er 3 år unna myndig. Men han er til å stole på, så jeg er ikke bekymret sånn sett. Klarer fint å vente med å legge meg til han er hjemme. Anonymkode: 2a2ad...3d7
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå