Gå til innhold

Mine julegaver i år!

Hilde

Anbefalte innlegg

Jeg er ferdig med julehandelen! Tenkte å dele de innkjøpte gavene med dere, så kanskje dere får noen tips selv?

Mamma; "lysekrone" i smijern med plass til 4 stearinlys + en god rødvin (400 kroner for lysekrone, 150 for vin)

Søster på 16; "joggedress", sånn kosedress det er meningen man skal bruke inne, og ikke på trening + masse deilige prøver fra et parfymeri jeg fikk billig(300)

Bror på 18; Nissene på låven dvd og stripete skjorte (350)

Tante og onkel; Krydderolje (100)

Bestemor; Krydderolje (100)

Kusine på 11; Olaskjørt og knallrosa hettegenser (200)

Fetter på 13; Snowboarddvd (250)

Kjæreste; Bilbane, også skal vi legge av penger til ferie over nyttår. :) (800 + det jeg har penger til å legge av til turen)

I tillegg pakker jeg alltid inn gavene "skikkelig", syns det er like gøy at pakkene ser fine ut som at jeg vet at innholdet blir godt mottatt.. I år blir det sort silkepapir og gjennomsiktig cellonfan, og mellom de to lagene legger jeg massevis av sølvstjerner, som bånd bruker jeg tynn sølvtråd. Også lager jeg alle til og fra lappene selv. :)

Så da var jeg jammen ferdig!! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du er prektig du, Newt! Så flink og gjennomtenkt, tidlig ferdig også.

Jeg har også bestemt meg for at jeg vil pakke inn fint i år - ikke bare ferdigpakket fra butikken som det av og til blir. Men jeg har kjøpt pent papir - og om jeg bruker kjøpte tilogfre-lapper skal jeg i alle fall henge en pepperkake på alle pakker!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prektig? Ja, den var jammen god!

Tror det er første gang i år at jeg ikke skal ut på lille julaften og kjøpe resten av gavene.. :) Men i år fikk jeg lønn med halv skatt nå, så jeg tenkte det var best å få det unna mens studentøkonomien enda var grei:)

Bilbanen kjøpte jeg på en Edwis lekebutikk, de har den på alle butikker i kjeden (i alle fall de 3-4 jeg var innom). Den var satt ned fra 1199 til 799 der jeg kjøpte den (litt i utkanten av oslo), men midt i oslo har jeg sett den satt ned fra 1299 til 899.. De vet å ta seg betalt ja! Men den ser i alle fall veldig bra ut, og den er visst så proff at man kan bytte ut skinner, biler osv om noe skulle bli ødelagt. De fleste rimelige bilbaner er visst nesten bare å hive om noe skulle gå galt..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...