AnonymBruker Skrevet i går, 13:24 #1 Skrevet i går, 13:24 Noen som vil dele erfaring med å gi mannen prostataorgasme? Vi har aldri gjort det før og ønsker gode råd/tips.. Anonymkode: 00f83...755
AnonymBruker Skrevet i går, 14:04 #2 Skrevet i går, 14:04 AnonymBruker skrev (39 minutter siden): Noen som vil dele erfaring med å gi mannen prostataorgasme? Vi har aldri gjort det før og ønsker gode råd/tips.. Anonymkode: 00f83...755 Jeg deler gjerne. Anonymkode: 78500...ebe
AnonymBruker Skrevet i går, 14:08 #3 Skrevet i går, 14:08 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Jeg deler gjerne. Anonymkode: 78500...ebe Vil du fortelle? Anonymkode: 00f83...755
AnonymBruker Skrevet i går, 14:34 #4 Skrevet i går, 14:34 AnonymBruker skrev (1 time siden): Noen som vil dele erfaring med å gi mannen prostataorgasme? Vi har aldri gjort det før og ønsker gode råd/tips.. Anonymkode: 00f83...755 Selv får jeg ikke orgasme av direkte stimuli av prostata. For meg personlig er det bare ubehagelig. Jeg kan derimot få orgasme av indirekte stimuli via perineum, ved relativt hardt press, helt uten å berøre penis. Anonymkode: 36e4b...d31 2
AnonymBruker Skrevet i går, 15:10 #5 Skrevet i går, 15:10 AnonymBruker skrev (49 minutter siden): Vil du fortelle? Anonymkode: 00f83...755 Det er sykt deilig. Får prostata orgasme uten berøring av penis. Både ved bruk av fingertupper, dildo, butplug og prostata vibrator. Forsøk først med fingertuppene. Husk at han renser seg, vask med dusj er nok etter at han har vært på do først. Ha med glidemiddel eller annen olje, matolje funker også. Pass på at han er kåt, begynn forsiktig, med fingertuppene ytterst i åpningen, åpne han forsiktig opp, la fingrene gli sakte inn, la han venne seg til deg. Når du er helt inni, da bøyer du en til to fingertupper opp mot magen, sånn 5 cm inni han. Du vil kjenne en liten knudrete kul, begynn å massere forsiktig rundt og rundt og over den, du vil føle den vokser og blir mer knudrete. Lytt og se, spør, se etter reaksjon hos han. Spør hva som er best og fortsett om du merker han nyter det eller hør etter hvordan han stønner. Ta gjerne pauser, men nyter han veldig, prøv og ikke stans, fortsett å følg med reaksjonene hans. Fortsetter du kan det fort være han får orgasme uten at du berører penis. Ikke sikkert penis heller er skikkelig stiv, det er helt normalt. Prostata orgasme er en mye annerledes og sterkere og en mye dypere orgasme. Det er ofte du bare kan fortsette og han kan da få orgasme igjen og igjen, det gjør jeg selv. Det er også ikke uvanlig at det ikke spruter noe ut, når ha nå får prostata orgasme. Prøv dere frem, utforsk gjerne med prostata vibrator, dildo og butplug. Husk, alt er individuelt, men enn trenger ikke dypt inn for å treffe prostata, bare sånn 4-5 cm inni. Noen liker også dypere penitrering, men dette er individuelt. Anonymkode: 78500...ebe 3 1
AnonymBruker Skrevet i går, 16:50 #6 Skrevet i går, 16:50 AnonymBruker skrev (1 time siden): Det er sykt deilig. Får prostata orgasme uten berøring av penis. Både ved bruk av fingertupper, dildo, butplug og prostata vibrator. Forsøk først med fingertuppene. Husk at han renser seg, vask med dusj er nok etter at han har vært på do først. Ha med glidemiddel eller annen olje, matolje funker også. Pass på at han er kåt, begynn forsiktig, med fingertuppene ytterst i åpningen, åpne han forsiktig opp, la fingrene gli sakte inn, la han venne seg til deg. Når du er helt inni, da bøyer du en til to fingertupper opp mot magen, sånn 5 cm inni han. Du vil kjenne en liten knudrete kul, begynn å massere forsiktig rundt og rundt og over den, du vil føle den vokser og blir mer knudrete. Lytt og se, spør, se etter reaksjon hos han. Spør hva som er best og fortsett om du merker han nyter det eller hør etter hvordan han stønner. Ta gjerne pauser, men nyter han veldig, prøv og ikke stans, fortsett å følg med reaksjonene hans. Fortsetter du kan det fort være han får orgasme uten at du berører penis. Ikke sikkert penis heller er skikkelig stiv, det er helt normalt. Prostata orgasme er en mye annerledes og sterkere og en mye dypere orgasme. Det er ofte du bare kan fortsette og han kan da få orgasme igjen og igjen, det gjør jeg selv. Det er også ikke uvanlig at det ikke spruter noe ut, når ha nå får prostata orgasme. Prøv dere frem, utforsk gjerne med prostata vibrator, dildo og butplug. Husk, alt er individuelt, men enn trenger ikke dypt inn for å treffe prostata, bare sånn 4-5 cm inni. Noen liker også dypere penitrering, men dette er individuelt. Anonymkode: 78500...ebe Tusen takk for skikkelig god veiledning. Dette blir spennende! Anonymkode: 00f83...755 1
AnonymBruker Skrevet i går, 18:24 #7 Skrevet i går, 18:24 Hvilken stilling anbefales for dette? Prøvde når han lå på rygg med protata vibrator men det var ubehagelig. Noen som kan anbefale en liten bra en? Anonymkode: 775da...263
AnonymBruker Skrevet i går, 18:43 #8 Skrevet i går, 18:43 AnonymBruker skrev (17 minutter siden): Hvilken stilling anbefales for dette? Prøvde når han lå på rygg med protata vibrator men det var ubehagelig. Noen som kan anbefale en liten bra en? Anonymkode: 775da...263 Aneros Helix Syn V Anonymkode: 4d92a...6b7
AnonymBruker Skrevet 23 timer siden #9 Skrevet 23 timer siden AnonymBruker skrev (3 timer siden): Tusen takk for skikkelig god veiledning. Dette blir spennende! Anonymkode: 00f83...755 Bruk god tid, ikke stress, hvis det ikke er superorgasme første gangen så nyt, ta det step by step. Noen skriver at det ikke funker og ja det er individuelt fra person til person. Selv får jeg orgasmer som løfter meg til en annen dimmensjon. Håper det funker sånn for dere. Så lenge dere er openminded og klar for å prøve dette ut, er sjansen for at det fungerer for dere mye større. Lykkes dere, vil du ta din partner/ mannen din til et helt nytt «univers» av nytelse og får hans vanlige orgasmer til å blekne. Men dette tar tid, så for oss blir det krydder når vi har tid, 2-4 ganger i måneden, men da til gjengjeld teller vi ikke minutter, men timer. Lykke til🫶 Anonymkode: 78500...ebe 1
AnonymBruker Skrevet 22 timer siden #10 Skrevet 22 timer siden Det viktigste i tillegg tim tømming, er god nok og nok mengde glid. Vi bruker et eget fett til dette, det gir god friksjon og gjør ham mindre sår etterpå. Anonymkode: bb4da...165
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå