AnonymBruker Skrevet lørdag kl. 08:12 #1 Skrevet lørdag kl. 08:12 Noen som vet hvordan man kan hente ut rabattkoden når man kun har medlemsnummeret? Det ser ikke ut til at mitt telefonnummer er linket til hennes medlemsskap. Har sendt mail til kundeservice, men det skal brukes (forhåpentligvis) i dag🙈 Anonymkode: 64ef6...ee9
AnonymBruker Skrevet lørdag kl. 08:23 #2 Skrevet lørdag kl. 08:23 Jeg opprettet obos-medlemsskap og hadde samme problem. En mail fikset det fort da de måtte linke medlemskapet til sønnen min sin BankID 😊 hvis barnet ditt er under lovlig alder for BankID har jeg ikke svar. men ring kundeservice 😊😊😊😊 Anonymkode: 55fdc...cfa
AnonymBruker Skrevet lørdag kl. 08:25 #3 Skrevet lørdag kl. 08:25 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg opprettet obos-medlemsskap og hadde samme problem. En mail fikset det fort da de måtte linke medlemskapet til sønnen min sin BankID 😊 hvis barnet ditt er under lovlig alder for BankID har jeg ikke svar. men ring kundeservice 😊😊😊😊 Anonymkode: 55fdc...cfa Takk for svar😊 Anonymkode: 64ef6...ee9
AnonymBruker Skrevet lørdag kl. 21:26 #4 Skrevet lørdag kl. 21:26 Man må ringe kundesenter å hente ut kode. Helt utrolig upraktisk. Obos selv anbefaler å overføre medlemsskap til foreldrene. Vurderer å si opp medlemskap når det er så tungvint. Anonymkode: e025d...36a
AnonymBruker Skrevet lørdag kl. 21:29 #5 Skrevet lørdag kl. 21:29 Det er noe drit. Jeg har sendt mange mailer med dem, og det virker nærmest umulig å bruke fordelene. Anonymkode: abce0...411
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå