AnonymBruker Skrevet 29. mai #1 Skrevet 29. mai Kvinner generelt liker å være submissive. Feminister skryter av at de står opp " mot" mannen. Men når feminister har sex så er de submissive. Hva er poenget med å markere seg som så " sterk" feminist når dere ikke er det. Er jo bare tøv. Anonymkode: cdf04...be0
Katten.2.0 Skrevet 29. mai #2 Skrevet 29. mai Du vet at hvordan man vil bli behandlet i samfunnet og utenfor senga ikke er det samme som ens seksuelle preferanser? 28 2 13
AnonymBruker Skrevet 29. mai #3 Skrevet 29. mai Jeg kan gjerne bli kalt good girl på soverommet og bli fortalt hva jeg skal gjøre, men det betyr ikke at jeg ikke skal ha lik lønn for likt arbeid, lik mulighet til jobb og utdanning og helsehjelp. Anonymkode: 17130...91c 19 9
AnonymBruker Skrevet 29. mai #4 Skrevet 29. mai Du skjønner at alle er forskjellige? Ikke alle feminister ønsker det samme i sengen... Anonymkode: 87460...641 5
AnonymBruker Skrevet 29. mai #5 Skrevet 29. mai AnonymBruker skrev (37 minutter siden): Kvinner generelt liker å være submissive. Feminister skryter av at de står opp " mot" mannen. Men når feminister har sex så er de submissive. Hva er poenget med å markere seg som så " sterk" feminist når dere ikke er det. Er jo bare tøv. Anonymkode: cdf04...be0 Jeg trodde de var lesbiske jeg. Anonymkode: c73b6...907 3
AnonymBruker Skrevet 29. mai #6 Skrevet 29. mai Hva så. Mannen min liker å bli styrt, slått, bundet og ydmyket - av meg. Det betyr ikke at han liker eller tillater at folk er kjip med ham på jobb ol. Eller at jeg er noe "sterkere" enn andre damer, bare fordi jeg tenner på at mannen min underkaster seg min vilje. Anonymkode: 73488...9c5 9 1 5
AnonymBruker Skrevet 29. mai #7 Skrevet 29. mai AnonymBruker skrev (1 time siden): Kvinner generelt liker å være submissive. Feminister skryter av at de står opp " mot" mannen. Men når feminister har sex så er de submissive. Hva er poenget med å markere seg som så " sterk" feminist når dere ikke er det. Er jo bare tøv. Anonymkode: cdf04...be0 Mannen min er feminist. Hvordan ser du for deg at det foregår med 2 sterke feminister under samme tak? Eller som du er opptatt av, i samme seng... Omtrent alle menn som ikke er misogynister er feminister. Innlegget ditt er bare tøv. Anonymkode: 8ca47...fe2 9 1 6
AnonymBruker Skrevet 30. mai #8 Skrevet 30. mai Så har du også klisjeen om direktøren som liker å bli tråkket på ballene av en dominatrix. Topplederen som får nok av å gå rundt og sjefe og styre og ha ansvar for alt på dagtid, og vil bare bli kontrollert på kveldstid. Anonymkode: 0a568...98b 2 3
AnonymBruker Skrevet 30. mai #9 Skrevet 30. mai AnonymBruker skrev (5 timer siden): Omtrent alle menn som ikke er misogynister er feminister. Innlegget ditt er bare tøv. Anonymkode: 8ca47...fe2 Det er innlegget ditt også. Anonymkode: 6f40b...174
AnonymBruker Skrevet 30. mai #10 Skrevet 30. mai Det er vel så enkelt at det gjelder ett sett med regler på soverommet, og ett annet utenfor. Så fort du skjønner det, så faller ting på plass, TS. Hilsen dominant mann (og feminist) Anonymkode: 3ff3c...831 3 1 1
AprilLudgate Skrevet 30. mai #11 Skrevet 30. mai Om du svarer meg sånn kan det bli facesitting til du kreperer. Pass deg 😅 6 3
AnonymBruker Skrevet 30. mai #12 Skrevet 30. mai Katten.2.0 skrev (10 timer siden): Du vet at hvordan man vil bli behandlet i samfunnet og utenfor senga ikke er det samme som ens seksuelle preferanser? Det er liksom ikke mer enn denne kommentaren som skulle til. Btw, ts. Mange menn vil og domineres. Eller switche. Aldri har jeg sett på disse som submissive eller underdanige personligheter generelt. Ikke vær så trangsynt. Anonymkode: 87ffb...432 5
AnonymBruker Skrevet 30. mai #13 Skrevet 30. mai Er det som feminist mer naturlig å la sin submissive natur komme frem om mannen er velutstyrt og har en solid muskuløs fysikk? Anonymkode: 0c031...854
AnonymBruker Skrevet 30. mai #14 Skrevet 30. mai AnonymBruker skrev (12 timer siden): Kvinner generelt liker å være submissive. Feminister skryter av at de står opp " mot" mannen. Men når feminister har sex så er de submissive. Hva er poenget med å markere seg som så " sterk" feminist når dere ikke er det. Er jo bare tøv. Anonymkode: cdf04...be0 At du ikke forstår at det seksuelle kompasset ikke har en sammenheng med hvem du er blant andre mennesker må du nesten ta på dun egen kappe. Den mest underdanige personen jeg har hatt sex med var toppleder i et multinasjonalt selskap. Hun, kvinne i 50 årene mens jeg var 35 og jobbet som mellomleder i samme selskap. Anonymkode: f4b8c...ae7 1
Biloba Skrevet 30. mai #15 Skrevet 30. mai Seksualitet er lek, og samfunnsrettigheter er våre og våre døtres muligheter til å ta uavhengige valg og kunne forsørge barna våre. Menneskeverd og trygghet for alle. Helt forskjellige ting. 6 2
AnonymBruker Skrevet 30. mai #16 Skrevet 30. mai Sexlek og dominans i senga er et rollespill. Man spiller og later som blir dominert. Ingen vil leve hele livet sitt på den måten, som en slave, dominert av en annen. Det er så rart å se at noen virkelig ikke skjønner dette. I forhold der mannen er en dominerende tyrann har ikke parene denne sexleken. Det ville ikke vært noe å tenne på, noe rollespill. Fordi kvinnen ikke ville følt seg trygg nok til å la han gjøre slike ting med henne. Derfor er dominans en sexlek som kan skje kun når man føler seg sterk. Tror du virkelig at menn som tenner på domina også ønsker å la seg bli nedtrykket og hersjet med ellers i livet av en kvinne? Det er kun veldig sterke menn som ønsker akkurat den sexleken. Fordi de over "ovenpå" ellers, vil de ha det rollespillet i sex. Gjennom hele historien har fattige menn blitt dominert av rike menn. Fattige menn var ikke verdt noen ting og de fikk stemmerett 6 år senere enn kvinner. Dét er lite kjent. Tror du virkelig at menn på denne tiden tente på underdanig sex? At det var et slikt mønster der? Det er nemlig teorien du legger frem. At hvis man er svak og underdanig, så vil man også tenne på det i sex. Anonymkode: 6110a...5fa 1
Bålkaffe Skrevet 30. mai #17 Skrevet 30. mai Det er helt greit å ha en ydmykelseskink, TS, men det er greit at det foregår med samtykke fra alle parter, just sayin' 3 1
AnonymBruker Skrevet 30. mai #18 Skrevet 30. mai AnonymBruker skrev (4 timer siden): Sexlek og dominans i senga er et rollespill. Man spiller og later som blir dominert. Ingen vil leve hele livet sitt på den måten, som en slave, dominert av en annen. Det er så rart å se at noen virkelig ikke skjønner dette. I forhold der mannen er en dominerende tyrann har ikke parene denne sexleken. Det ville ikke vært noe å tenne på, noe rollespill. Fordi kvinnen ikke ville følt seg trygg nok til å la han gjøre slike ting med henne. Derfor er dominans en sexlek som kan skje kun når man føler seg sterk. Tror du virkelig at menn som tenner på domina også ønsker å la seg bli nedtrykket og hersjet med ellers i livet av en kvinne? Det er kun veldig sterke menn som ønsker akkurat den sexleken. Fordi de over "ovenpå" ellers, vil de ha det rollespillet i sex. Gjennom hele historien har fattige menn blitt dominert av rike menn. Fattige menn var ikke verdt noen ting og de fikk stemmerett 6 år senere enn kvinner. Dét er lite kjent. Tror du virkelig at menn på denne tiden tente på underdanig sex? At det var et slikt mønster der? Det er nemlig teorien du legger frem. At hvis man er svak og underdanig, så vil man også tenne på det i sex. Anonymkode: 6110a...5fa Klart det går an å misforstå med vilje. Du må jo prøve å holde deg til kontekst. Det har jo ingenting med saken å gjøre å snakke om tyranner, det er jo drittsekker. Det er dynamikken mellom det maskuline og feminine som er saken her. Det naturlige som kommer fra urinnstinktene. Kvinner søker sterke menn. Mange menn søker svake kvinner, men det er de sterke kvinnene som er interessante syntes jeg. Anonymkode: cdf04...be0
AnonymBruker Skrevet 30. mai #19 Skrevet 30. mai AnonymBruker skrev (17 timer siden): Jeg kan gjerne bli kalt good girl på soverommet og bli fortalt hva jeg skal gjøre, men det betyr ikke at jeg ikke skal ha lik lønn for likt arbeid, lik mulighet til jobb og utdanning og helsehjelp. Anonymkode: 17130...91c 🥹 Anonymkode: d173c...e61
AnonymBruker Skrevet 30. mai #20 Skrevet 30. mai AnonymBruker skrev (10 timer siden): Det er innlegget ditt også. Anonymkode: 6f40b...174 Nei. Skikkelige mannfolk er feminister. Anonymkode: 8ca47...fe2 5 4
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå