Gå til innhold

Dating, underlige profiltekster.

Fremhevede innlegg

Skrevet

En profiltekst skal jo være en kort presentasjon av seg selv og hva man søker. Flere kvinner skriver bare ikke ditt og ikke datt. Hvis, hvis, hvis så sveip venstre. Og ingenting om seg selv. Noen skriver at de hater Tinder, ikke tro på det overhodet. Likevel er de der!! Hva er greia, om dere er lei useriøse menn. Hvorfor er dere der om alt er så galt og at det er så viktig å bruke hele profilteksten på det. Seriøse menn skygger unna da.

Anonymkode: b0636...79f

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har en teori om at de har opplevd så mye rart fra menn at det enkleste er å prøve å minimere mengden matcher fra upassende menn så tidlig som mulig. 

Anonymkode: 896f6...514

• Liker 1
  • Nyttig 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (18 minutter siden):

Jeg har en teori om at de har opplevd så mye rart fra menn at det enkleste er å prøve å minimere mengden matcher fra upassende menn så tidlig som mulig. 

Det kan man si. Eller snu på det. Menn som er seriøse og får damer, som vil noe og har erfaring,de sveiper jo bort slike kvinner som skriver slikt med en gang for de vet at slike kvinner er trøbbel. Så da ender disse damene opp med de menn de absolutt ikke vil ha. Ganske ironisk

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Det har gjerne motsatt effekt. Når de skriver "du skal ikke være sånn og sånn og sånn, og hvis du er SÅNN, så kan du sveipe til VENSTRE!!!1!!", så luker de fort ut alle bortsett fra de mest desperate. 

Anonymkode: c0480...52c

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Jepp, det er meg!!! Hadde bare mannfolka lest og forstått, og ikke bare sett på bilder.... Bare det er hadet bra for min del. Er man oppegående og interessert, leser man!😅

Anonymkode: 49b3d...54c

Skrevet

Tipper det er en forsvarsmekanisme. Er vel få som tør å vise seg sårbare på en slik arena.

Anonymkode: 106a5...e52

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Tipper det er en forsvarsmekanisme. Er vel få som tør å vise seg sårbare på en slik arena.

Anonymkode: 106a5...e52

Forsvarsmekanisme? Hvordan ? 

I min tekst sto det at jeg ikke liker menn med skjegg, menn som har bilder av seg selv i boxer foran speilet, og røykere.  Helt greit å skrive hva man absolutt ikke vil ha uten at det er en forsvarsmekanisme.

Anonymkode: 0bb2d...7ef

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Forsvarsmekanisme? Hvordan ? 

I min tekst sto det at jeg ikke liker menn med skjegg, menn som har bilder av seg selv i boxer foran speilet, og røykere.  Helt greit å skrive hva man absolutt ikke vil ha uten at det er en forsvarsmekanisme.

Anonymkode: 0bb2d...7ef

Jeg tror TS sikter til folk som BARE skriver hva de ikke vil ha. Lange lister med hva man misliker har typisk en negativ effekt på leseren. Et par bisetninger i en større helhet gjør selvsagt ingenting.

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (15 timer siden):

Det kan man si. Eller snu på det. Menn som er seriøse og får damer, som vil noe og har erfaring,de sveiper jo bort slike kvinner som skriver slikt med en gang for de vet at slike kvinner er trøbbel. Så da ender disse damene opp med de menn de absolutt ikke vil ha. Ganske ironisk

Ja enig i det! 

Skrevet

Hvis jeg ikke ønsker mann med barn er det ikke greit å opplyse om det da? Er jo ikke mye vits i å matche med en med barn. Blir jo bare bortkasta tid å finne ut av det etterpå. 

Er jo greit å kunne luke ut de man ikke matcher med. 

Hvis en fyr hater netflix og grilling. Så vil jeg gjerne vite det. For da vil jeg å styre unna.

Slipper å kaste bort tid når man vet bedre på forhånd. 

Anonymkode: 42456...def

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Hvis jeg ikke ønsker mann med barn er det ikke greit å opplyse om det da? Er jo ikke mye vits i å matche med en med barn. Blir jo bare bortkasta tid å finne ut av det etterpå. 

Er jo greit å kunne luke ut de man ikke matcher med. 

Hvis en fyr hater netflix og grilling. Så vil jeg gjerne vite det. For da vil jeg å styre unna.

Slipper å kaste bort tid når man vet bedre på forhånd. 

Anonymkode: 42456...def

Tror ts mener de profilene som kun er fylt opp med det de ikke vil ha, men som ikke forteller noe om hvem de er selv og hva de kan tilby.

Hvis du skriver "søker etter mann uten barn, som liker Netflix og grilling" så er jo det bedre enn de som skriver "ikke match om du er under 1.80, har skjegg, tatoveringer, politisk engasjert" osv osv, så vet man jo ikke noe annet enn at disse trekkene liker personen ikke, men ikke noe mer.  

Skrevet
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Jeg tror TS sikter til folk som BARE skriver hva de ikke vil ha. Lange lister med hva man misliker har typisk en negativ effekt på leseren. Et par bisetninger i en større helhet gjør selvsagt ingenting.

Var jeg som startet emnet og det er det som er hele saken. Noen skriver bare ikke, ikke,ikke og atter ikke. Ingenting om dem selv.

Og da tror de liksom de får en interessant mann.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...