AnonymBruker Skrevet 29. mai #1 Skrevet 29. mai Vi er i 2026 og Tv2 kjører en hel time med reklame, nyheter, reklame, været, reklame, sporten, reklame midt i et pågående program, som om det fremdeles var 1996. Er det rart de mister seere? Anonymkode: 9509e...8ae 6 1 2
Kålrota Skrevet 29. mai #2 Skrevet 29. mai Hvem ser direkte? Vi har streamet alt av TV i flere år allerede. 7 1
AnonymBruker Skrevet 29. mai #3 Skrevet 29. mai Kålrota skrev (6 minutter siden): Hvem ser direkte? Vi har streamet alt av TV i flere år allerede. Da ser man jo "gårsdagens nyheter" om man ikke ser det direkte. Har selv ikke hatt tv-kanaler eller sett en reklamesnutt på nesten 20 år. Kun streamet. Sitter på et hotellrom og blir bare fascinert over at de holder på slik ennå. Anonymkode: 9509e...8ae
AnonymBruker Skrevet 29. mai #4 Skrevet 29. mai Vel de må jo tjene penger da.. du kan betale for strømmetjenesten TV 2 Play om du ikke vil "betale" ved å se reklame. De får ikke noe statstøtte eller noe så hva ellers tenker du de skal gjøre, bruke milliarder på å kjøpe og produsere programmer og nyheter uten inntekt? Hvordan skal de drive den bedriften, tenker du? Anonymkode: 71fa6...557 2 1
AnonymBruker Skrevet 29. mai #5 Skrevet 29. mai AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Vel de må jo tjene penger da.. du kan betale for strømmetjenesten TV 2 Play om du ikke vil "betale" ved å se reklame. De får ikke noe statstøtte eller noe så hva ellers tenker du de skal gjøre, bruke milliarder på å kjøpe og produsere programmer og nyheter uten inntekt? Hvordan skal de drive den bedriften, tenker du? Anonymkode: 71fa6...557 Det er ingen andre tv-kanaler som kjører en hel time pause midt i et program det jeg kjenner til. Anonymkode: 9509e...8ae 2
Kålrota Skrevet 29. mai #6 Skrevet 29. mai AnonymBruker skrev (59 minutter siden): Da ser man jo "gårsdagens nyheter" om man ikke ser det direkte. Har selv ikke hatt tv-kanaler eller sett en reklamesnutt på nesten 20 år. Kun streamet. Sitter på et hotellrom og blir bare fascinert over at de holder på slik ennå. Anonymkode: 9509e...8ae Gårsdagens nyheter? Du kan streame dagens, selvsagt. Og hvis du streamer selv, så har du jo svaret. De har disse pausene fordi noen åpenbart ser fremdeles og annonsørene betaler.
AnonymBruker Skrevet 29. mai #7 Skrevet 29. mai AnonymBruker skrev (1 time siden): Da ser man jo "gårsdagens nyheter" om man ikke ser det direkte. Har selv ikke hatt tv-kanaler eller sett en reklamesnutt på nesten 20 år. Kun streamet. Sitter på et hotellrom og blir bare fascinert over at de holder på slik ennå. Anonymkode: 9509e...8ae Holder man seg oppdatert via TV2 gjør man noe feil, så da passer det midt i blinken å få servert reklame i 2026. Anonymkode: c6afe...c58
AnonymBruker Skrevet 29. mai #8 Skrevet 29. mai Kålrota skrev (1 time siden): Hvem ser direkte? Vi har streamet alt av TV i flere år allerede. Streamer det meste, men liker å få med meg ting som går live. For eksempel The Voice og God Morgen Norge. Anonymkode: 37155...239 1
CMHuser Skrevet 29. mai #9 Skrevet 29. mai Synes det var drøyt at de gikk til pause 20.48 når nyhetene ikke var før 21 🤷🏼♀️ 2
AnonymBruker Skrevet 30. mai #10 Skrevet 30. mai Husker vi gjorde narr av TVN da de gjorde det samme på 90(?) tallet (men det var bare 15 min). Anonymkode: c7241...f32
AnonymBruker Skrevet 30. mai #11 Skrevet 30. mai Kålrota skrev (5 timer siden): Hvem ser direkte? Vi har streamet alt av TV i flere år allerede. Når finalen til en direktesendt konkurranse som Eurovision eller The Voice går, så ønsker man jo å se det direkte, i stedet for å se det dagen etterpå. Det må man jo nesten hvis man skal stemme på en deltager eller ikke risikere å få spoilers. De aller fleste serier streamer jeg, men det er ikke aktuelt for direktesendte konkurranser. Anonymkode: 5a499...a4b 1
AnonymBruker Skrevet 30. mai #12 Skrevet 30. mai AnonymBruker skrev (6 timer siden): Det er ingen andre tv-kanaler som kjører en hel time pause midt i et program det jeg kjenner til. Anonymkode: 9509e...8ae De er vel heller ikke like store som TV 2, eller har nyheter heller. Anonymkode: 71fa6...557 1
Hanne67 Skrevet 30. mai #13 Skrevet 30. mai (endret) AnonymBruker skrev (8 timer siden): Vi er i 2026 og Tv2 kjører en hel time med reklame, nyheter, reklame, været, reklame, sporten, reklame midt i et pågående program, som om det fremdeles var 1996. Er det rart de mister seere? Anonymkode: 9509e...8ae Nyheter, været og sporten med reklame imellom har de jo "alltid" hatt til samme tid, så det er jo ikke noe nytt! Det har vært mange konkurranser opp igjennom årene som har vært avbrutt av det. Jeg tenker bare at de har pause for rett og slett å sende nyheter, været og sporten. Når skal de ellers sende det? Dagsrevyen og været på NRK går også til fast tid hver kveld. Ang. reklame så må de jo ha inntekter, og det er jo hele grunnen til at de sender reklame. Endret 30. mai av Hanne67 1
AnonymBruker Skrevet 30. mai #14 Skrevet 30. mai Kålrota skrev (8 timer siden): Hvem ser direkte? Vi har streamet alt av TV i flere år allerede. Man strømmer direkte… Anonymkode: bce88...7a3
AnonymBruker Skrevet 30. mai #15 Skrevet 30. mai Jeg pleier å sette på slike TV2 program ca 30 min etter at de har begynt, og bare spoler over reklamen. Anonymkode: 40e86...319 5
AnonymBruker Skrevet 30. mai #16 Skrevet 30. mai AnonymBruker skrev (4 timer siden): Når finalen til en direktesendt konkurranse som Eurovision eller The Voice går, så ønsker man jo å se det direkte, i stedet for å se det dagen etterpå. Det må man jo nesten hvis man skal stemme på en deltager eller ikke risikere å få spoilers. De aller fleste serier streamer jeg, men det er ikke aktuelt for direktesendte konkurranser. Anonymkode: 5a499...a4b Det er uviktig for dem vettu og de gjør akkurat som de vil, uavhengig hva seere skriver eller mener. I dag er det fotball på tv2 og da er nyhetene kl.18.30 uviktig fotball er viktigere så da kan nyhete utgå. Anonymkode: ebc0e...b06
AnonymBruker Skrevet 30. mai #17 Skrevet 30. mai Hanne67 skrev (4 timer siden): Nyheter, været og sporten med reklame imellom har de jo "alltid" hatt til samme tid, så det er jo ikke noe nytt! Det har vært mange konkurranser opp igjennom årene som har vært avbrutt av det. Jeg tenker bare at de har pause for rett og slett å sende nyheter, været og sporten. Når skal de ellers sende det? Dagsrevyen og været på NRK går også til fast tid hver kveld. Ang. reklame så må de jo ha inntekter, og det er jo hele grunnen til at de sender reklame. Da kunne de sendt programmet slik at det var ferdig før nyhetene, eller sendt nyhetene senere. Poenget mitt er at de ødelegger for seg selv og hadde trolig harr langt flere seere om de ikke hadde kjørt en time pause. Anonymkode: 9509e...8ae 1
AnonymBruker Skrevet 30. mai #19 Skrevet 30. mai AnonymBruker skrev (2 timer siden): Det er uviktig for dem vettu og de gjør akkurat som de vil, uavhengig hva seere skriver eller mener. I dag er det fotball på tv2 og da er nyhetene kl.18.30 uviktig fotball er viktigere så da kan nyhete utgå. Anonymkode: ebc0e...b06 Det handler selvsagt om hva som drar inn mest penger, det skjønner vel du også. Anonymkode: ff9f1...91c
Hanne67 Skrevet 30. mai #20 Skrevet 30. mai AnonymBruker skrev (1 time siden): Da kunne de sendt programmet slik at det var ferdig før nyhetene, eller sendt nyhetene senere. Poenget mitt er at de ødelegger for seg selv og hadde trolig harr langt flere seere om de ikke hadde kjørt en time pause. Anonymkode: 9509e...8ae En annen mulighet, som en annen her har nevnt, er å vente med å se på programmet og så starte det på nytt. Da kan du time det slik at det er ferdig til nyheter, vær og sport er slutt. Man kan spole over reklamen også. 👍 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå